Caulipower وارد رستوران-بانی خبر


CAULIPOWER از راهروی فریزر تا پیتزا مارکو گسترش می یابد. یک پیتزای بهتر برای شما، پوسته رسمی گل کلم با بیش از ۱۱۰۰ مارکو است که به طرفداران همان طعمی را می‌دهد که می‌شناسند و دوست دارند، از جمله سه پنیر جدید مارکو و انواع تاپینگ‌های ممتاز تازه. عادت‌های سالم‌تری بدهید و دنبال کنید. مارکو اولین برند ملی پیتزا QSR خواهد بود که پوسته گل کلم CAULIPOWER را به عنوان بخشی از منوی استاندارد ارائه می دهد.

دلیل اصلی انتخاب مارکو CAULI POWER محصول عالی آن بود. ما چندین پوست مختلف گل کلم را ارزیابی کردیم که بهترین طعم را داشتند و بهترین محصولات پخته شده را برای محصولات ما فراهم کردند. علاوه بر این، ماده شماره یک گل کلم است که ارائه آن به مشتریان ما رضایت بخش است زیرا پوسته آن حاوی رنگ های مصنوعی، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده نیست. مگان توماس، معاون بازاریابی برند و رئیس شبکه زنان در Marco’s Pizza در نهایت، CAULIPOWER حضور فرهنگی عالی برای Marco’s Pizza به عنوان یک شرکت مطابق با باورهای فرهنگی مردم بود.

گیل بکر، بنیانگذار و مدیر عامل CAULIPOWER، بسیار هیجان زده است که از این برند به اولین زنجیره QSR استقبال می کند. CAULIPOWER در منوی بیش از ۵۰۰۰ رستوران وجود دارد، که آن را به اولین حمله به یک سرویس فست فود در سراسر کشور تبدیل می کند. زمانی که در سال ۲۰۱۷ شرکت را راه اندازی کردم و تصمیم گرفتم راهروهای غذای منجمد را تخریب کنم، مهم بود که برخی از محصولاتمان را در رستوران ها نیز در دسترس قرار دهیم. پیدا کردن غذا برای دو پسر بدون گلوتن در خارج از خانه سخت بود زیرا می دانستم که غذای دیگران است. تا سال ۲۰۲۲، فکر نمی کنم مجبور باشید بین طعم، تغذیه و راحتی یکی را انتخاب کنید. چیزی که من در مورد این مشارکت بسیار هیجان زده هستم این است که افراد بیشتری اکنون متوجه می شوند که مجبور نیستند! بکر فریاد زد.

CAULIPOWER در نیمه اول سال جاری به رشد دو رقمی دست یافت و پیشنهادات مرغ آنها به دومین محرک رشد در رده قیمت مرغ بهتر رسید. آنها همچنین اولین پیتزای سفید را روانه بازار کردند. “آخرین نوآوری پیتزای ما اولین پیتزا سفید در پوست گل کلم است. نه تنها پیتزای مورد علاقه تیم ما هنوز خوشمزه است، بلکه میم جعبه باید بسیاری از مصرف کنندگان را لبخند بزند. در حال حاضر در فروشگاه های خرده فروشی مانند Memeer و Shoplight فروخته می شود و خواهد شد. در پاییز در والمارت در سراسر کشور فروخته شد.

گسترش محصولات رو به رشد CAULIPOWER و ورود به مارکو نشان دهنده فشار مصرف کنندگان برای گزینه های فست فود سالم تر است. این هسته اصلی ماموریت بکر از طریق شرکت است. ارائه وعده های غذایی مورد علاقه مصرف کنندگان بدون به خطر انداختن سلامتی.

آخرین اخبار جهان را در لینک های زیر مشاهده کنید:
اخبار جهان || آخرین اخبار || اخبار ایالات متحده

لینک منبع

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.