6 توصیه بهداشتی برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل مناسب بین کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که اکثر روزهای شما یا کار کنند یا از خانه به دفتر کار کنند و برعکس. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی خود بعداً بعداً در زندگی نزدیک خواهد شد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش داریم ، اما با پیگیری روز خود و نحوه گذراندن آن در پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، شما همچنین می توانید تمام وقت اضافی را برای تمرین 30 دقیقه ای یا جلسه برنامه ریزی وعده غذایی قبل از یک هفته شلوغ فشرده کنید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2 خواب را در اولویت قرار دهید

برای داشتن یک خواب خوب 7-8 ساعت هر شب یک هدف را تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت شماره یک عدم توجه ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که شانس افزایش وزن را افزایش می دهد.

3 تمرینات خود را در اولویت قرار دهید

اگر این فقط یک مسابقه سریع در اطراف بلوک است ، روال تمرین شما مانند آن است که برای یک جلسه ترجیح می دهید. هنگام استراحت ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا عصرها در کلاسها ثبت نام کنید تا این احساس مسئولیت را در خود ایجاد کنید.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

به منظور حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را پیگیری کنید. چه تعداد باشد یا جلسات ، هفتگی اندازه گیری های بدن ، وزن بر حسب پوند ، مراحل انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در طول هفته و همه اینها را ثبت کنید.

5. از قبل برای غذا برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید تمام هفته مسیر فست فود را طی کنید. نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز مضر است. قبل از شروع هفته کاری شلوغ بعدی ، عادت غذایی داشته باشید که در هر بسته آخر هفته خود را آماده کنید. مقداری مرغ را مرین کرده و در یخچال قرار دهید ، برنج و عدس را در یخچال نگه دارید. برخی سبزیجات را برای برش و دسترسی آسان بلانچ کنید. هوموس را از قبل بخرید یا خودتان تهیه کنید ، و وقتی میل شدید به غذا می آید ، به عنوان سس غلیظ در دسترس است.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل روزانه 2 لیتر آب مصرف کنید. می توانید با انتخاب آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و طعم ها ، آب را با آب سم زدایی عوض کنید.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که دائماً با کار بمباران می شوید دشوار است ، اما با برخی معاوضه های سالم و تصمیم گیری دقیق ، همه اینها ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، 10 دلار به Health مراجعه کنید! ما چندین طرح عضویت را بر اساس موقعیت مکانی شما ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید