4 راه برای حفظ انرژی در طول روز بدون کافئین


“برخیز و بوی قهوه را بشنو” یک دلیل است. اگر تنها چیزی که به شما قول می دهد یک فنجان قوی برای خزیدن از رختخواب باشد ، تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این چیزی بیشتر از یک سبد است. در حقیقت ، بسیاری از افراد قهوه تا بعد از ظهر صدف می نوشند ، اما تکیه بر کافئین برای دریافت انرژی روزانه می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه قطع کنید ، اما افراد دیگری هستند که خودتان می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر ، از من استفاده کنید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین فعال باشید!

علل کم بودن انرژی

ما متوجه می شویم – اگر مخزن گاز شما خیلی پر نشده باشد ، گفتن کافئین راحت تر از انجام آن است. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید ، آن پاپ را در پای خود ندارید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه خود بخوابید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. به هر حال ، اگر شما علت اصلی خستگی همیشه هستید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. به طور کلی ، کمبود خواب است. بر این اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در روز ندارند. گذشته از شبهای بی خوابی ، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به فنجان قهوه اضافی دست پیدا کنید ، اینها هستند 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

بر این اساس سازمان غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین برای بزرگسالان سالم تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه موجود است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. بنابراین ، شما باید منابع دیگر را نیز حساب کنید!

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ باشید ، می دانید که محدودیت های شما بر اساس احساسات کافئین است. به عنوان مثال ، اگر مضطرب هستید ، نگران هستید ، سردرد دارید یا مشکل GI دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. همچنین اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف کنید ، ممکن است در خواب شبانه مشکل داشته باشید و این اختلال خواب می تواند فرد دیگر را خسته کرده و یک چرخه معیوب را تعطیل کند. همانطور که می بینید ، کافئین کلید یادگیری نحوه فعال ماندن بدون آن است!

چگونه در طول روز بدون کافئین پر انرژی باشیم

H20 بیشتر بخورید

قهوه و نوشیدنی های انرژی زا مایعات فنی هستند ، اما نمی توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز به میزان کافی آب بدن خود را دریافت نمی کنید ، افزایش مقدار آب نوشیدنی شما جواب می دهد.

این یک تغییر ساده است نشان داده شده برای کاهش مشکلات شناختی مانند خستگی ، خواب آلودگی و گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پر انرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

به هر حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما مشکل است ، ممکن است نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک کند. و ، این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید – مانند یک پیروزی در سراسر جهان احساس کنید!

غذاهای آبرسان بخورید

همراه با یک مزیت جدی حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ، میوه ها و سبزیجات: آنها با آب پر شده اند! بنابراین وقتی از رفاه خود برای خوردن مواد مغذی استفاده می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد شما نیاز روزانه به مایعات می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات غنی از آب (مانند هندوانه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) فلفل) غذا و میان وعده های خود را تا زمانی که می توانید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی شما با محصول با احساس استرس کمتری همراه است دلایل انرژی کم!

حرکت

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در یک مطالعه PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب همراه بود – به ویژه در افرادی که با بی خوابی کار می کنند. ورزش مصونیت زیادی در برابر استرس دارد و طبق تحقیقات انجام شده ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. همچنین ، می تواند به صورت فیزیکی لاستیک ها را هنگام بیرون آمدن زمان آماده شدن برای خواب ، بیرون بیاورد.

مطالب مرتبط: رابطه تمرینات قدرتی و خواب خوب

پنج تا را بیرون بیاورید

غرق شدن انرژی در محل کار؟ برای تنفس هوای تازه بیرون بروید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور خورشید طبیعی ، با سلامت روانی خوب همراه است زیرا یک تقویت کننده انرژی طبیعی است. بر این اساس پژوهش، می تواند مغز شما را برای مقابله با خستگی شناختی بازگرداند!

نمی شود بیرون رفت پنجره ای را باز کنید و نفس عمیق بکشید.

کافئین را کنار بگذارید تا وزوز طبیعی ایجاد شود

معمول است که با کافئین “درمان” کم انرژی داشته باشید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید میزان قدرت خود را افزایش دهید! برای افزایش ذخایر انرژی طبیعی خود ، حتماً آب بدن خود را حفظ کنید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین فعال باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، از این تقویت کننده های طبیعی استفاده کنید!

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید ، که برای همه کسانی که به دنبال افزایش انرژی طبیعی هستید بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید