گزارش: کمتر از نیمی از جاده های نیویورک در حال بهره برداری است


بیش از 14 ماه از زمان رونمایی شهردار بیل دی بلاسیو از اولین طرح راه باز خود می گذرد ، که در ابتدا به منظور ایجاد فضای بیشتر برای گسترش عابران پیاده و دوچرخه سواران در روزهای اولیه شیوع بیماری طراحی شده بود. از آن زمان ، این برنامه در بسیاری از شاخه های موفق ، از جمله رستوران های باز و فرهنگ باز رونق یافته است و شورای شهر قانونی را تصویب کرده است که بر اساس آن شهر باید خیابانهای باز را به برنامه ای دائمی تبدیل کرده و برای خدمت به همسایگان کمتر ثروتمند توسعه یابد. آنها به مقدار زیادی نیاز دارند.

اما یک گزارش جدید توسط گزینه های حمل و نقل (TA) استدلال می کند که اگرچه این برنامه هم محبوب و هم مثبت برای بهبود زندگی در شهر است ، “تفاوت های قابل توجهی در برنامه ریزی و عملکرد برنامه وجود دارد.”

این گروه صدها نقشه بردار داوطلب را برای بازدید از هر جاده باز شهر حداقل یکبار در تابستان امسال فرستاد و تنها 46 درصد از 2 جاده باز شده 4 مورد ذکر شده توسط اداره راه های باز (DOT) را پیدا کرد – یا 126 جاده باز در واقع باز بود. کاربردی.. آنها یک جاده باز فعال تعریف کرده اند که در آن حداقل یک نقشه بردار “در طول ساعت ها و روزهای ذکر شده توسط DOT موانعی را در جاده مشاهده کرده است.” بر اساس گزارش آنها ، در ساعات باز مشخص شده ، اکثر جاده ها بلامانع بوده و مانع از ورود و رانندگی خودروها می شوند.

د بلاسیو گفت ، این بدان معناست که تنها 24 مایل راه های باز در سراسر شهر ، کمتر از 100 مایل وجود دارد ، که هدف اصلی شهر در زمان شروع برنامه بود و بسیار کمتر از پیک تعداد جاده های باز تابستان گذشته در شهر. به ، که کمی کمتر از 70 مایل بود.

DOT ، که اخیراً یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود طراحی و مقررات مربوط به چیدمان دائمی غذا در فضای باز آغاز کرده است ، این اعداد را جنجالی کرد: آنها می گویند در حال حاضر 47 مایل خیابانهای شهر به طور رسمی باز است.

ست اشتاین ، سخنگوی DOT گفت: “راه های باز یک واکنش اضطراری به این همه گیری بود و ما اکنون اقدامات لازم را برای پایدار و پایدار نگه داشتن این برنامه در دراز مدت انجام می دهیم.” منابعی برای دائمی ساختن راه های باز محبوب شما. “

استن افزود که آژانس در حال حمایت از جوامع بدون BID یا گروه های محلی برای حمایت از جاده باز است.

سخنگوی دیگری افزود که وی روش تحقیق TA را زیر سوال برده است: “ما به طور فعال و مکرر وضعیت راه های باز خود را بررسی می کنیم و اطمینان داریم که بسیاری از این جاده ها در واقع در حال کار هستند – هر نوع بوم نقاشی. شاید. دیده می شود یک سفر جداگانه ، “آلانا مورالس ، سخنگوی DOT گفت. “همچنین راه های باز وجود دارد که اخیراً در نقشه ما به روز شده است ، که در گزارش TA محاسبه نشده است.”

گزارش TA همچنین نشان داد که اکثر جاده های باز غیر عملیاتی در برانکس ، کوئینز و بروکلین بوده است. در برانکس ، آنها دریافتند که 84 درصد از جاده های باز ذکر شده در عمل وجود نداشت. در کوئینز و بروکلین ، آنها دریافتند که و و و درصد از جاده های باز ذکر شده عملکردی ندارند.

آنها همچنین دریافتند که پنج نفر در فاصله کمی از یک راه آزاد فعال در نیویورک زندگی می کنند و توزیع ناهموار جاده های باز در محله ها و مناطق ثروتمند وجود دارد. در شش ناحیه هیئت مدیره (هیچ کدام در منهتن نیست) هیچ راه باز وجود ندارد. آنها به عنوان جمعیت کمی شناخته می شوند که در فاصله کمی از پارک زندگی می کنند.

کوری اپستین ، سخنگوی TA امروز به Gothamist گفت: “جاده ها می توانند راهی برای بهبودی باشند و به شهر در عبور از همه بحران ها کمک کنند و جاده های باز باید در مرکز آن قرار گیرند.” “ما جاده های باز را بسیار دوست داریم ، می خواهیم آنها موفق باشند. مگر اینکه کسی داده ها را ردیابی کند ، ما نمی توانیم برنامه را بهبود بخشیم. اگر معیارها و داده ها ضبط و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشوند ، بهبود آن دشوار است ، زیرا ما” همه چیز را در آنجا گذاشته ام “

این گزارش جدید کمتر از یک سال پس از آخرین گزارش پیشرفت یک جایگزین حمل و نقل در یک برنامه ارائه می شود. در تابستان 2020 ، تنها چند ماه پس از اجرای راه های باز ، گروه استدلال کرد که برنامه دی بلاسیو “فاقد” است[ed] شبکه ای جدا از جزایر فضای عمومی با چشم انداز و بلندپروازی ، و “اساساً” چالش های مدیریتی. “

اپستین گفت: “اخلاق داستان این است که ما می دانیم که راه های باز کار می کند ، اما آنها باید در بسیاری از زمینه ها کار کنند.” “ما داده هایی داریم که کار آنها را نشان می دهد ، و قانون هایی که می تواند به آنها در کار کمک کند ، اما ماه ها و ماه ها است که اجرا نشده و اعتماد شهردار نقض شده است. این گزارش نشان می دهد که هیچ تاخیر دیگری وجود ندارد.” و چرا توسعه و بهبود راههای باز مهم است. “

این گزارش شامل چندین مثال از نحوه بهبود جاده ها در شهر است: صدمات دوچرخه سواران در جاده های باز 1 درصد در حالی که در مناطق شهری 20 درصد طی سال گذشته کاهش یافته است. تصادفات رانندگان و عابران پیاده در جاده های باز بیشتر از کل شهر رخ می دهد. و به گفته دی بلاسیو ، بیش از 100000 شغل صنعت رستوران داری به لطف فرصت های ناهار خوری در فضای باز نجات یافته است و تنها 338٪ از جاده ها توسط جاده های باز استفاده می شود.

نظرسنجی انجام شده توسط کالج Siena برای TA نشان داد که 3 درصد از رای دهندگان نیویورک از بستن اتومبیل در جاده ها حمایت می کنند و بیش از 50 درصد صاحبان خودرو هستند. DOT Polly در اوایل امسال دریافت که 1 درصد از مردم می خواهند برادوی یک جاده دائمی باز باشد.

از جمله توصیه های TA در مورد نحوه بهبود برنامه: ایجاد هر جاده باز پایدار و باز 24/7 با زیرساخت ها و پشتیبانی خوب. تمام جاده های باز را حداقل تا نیم مایل گسترش دهید. کاهش پارکینگ در جاده های باز برای جلوگیری از ورود رانندگان ؛ طرح های نژادپرستانه هدفمند و اولویت بندی شده ، آلودگی زیاد هوا و میزان بالای تصادفات رانندگی در موقعیت نامناسب قرار می گیرد. و یک جاده باز مدرسه بسته در خارج از هر مدرسه باز NYC ایجاد کنید.

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید.

تصویری از یک جاده باز در خیابان سوم

یک خیابان باز در خیابان سوم

فلش

یک خیابان باز در خیابان سوم

کاستاس لیمپروپلوس / CSM / Shutterstock

اپشتین افزود که اگرچه شهردار از شورای مشورتی حمل و نقل برای پیشنهادات مربوط به “بهبود ترافیک” خواستار شد ، اما د بلاسیو پس از 18 بار ملاقات با هیچ یک از توصیه های گروه عمل نکرد.

دو بلاسیو در سخنرانی ایالتی خود در شهر خود در سال جاری گفت: “عدالت و مشارکت در قلب توسعه راه باز خواهد بود” ، اما TA معتقد است که این تصویب نشده است. اپستین افزود: “ما انتظار داریم دولت بعدی بیشتر روی راه و بهبود ما تمرکز کند و این امر از طریق قانونی که به تازگی تصویب شده است ، انجام می شود.”

اریک آدامز ، رئیس و نامزد شهرداری بروکلین ، که قبلاً حمایت خود را از گوتهمیست برای ادامه برنامه راه باز در صورت شهردار شدن ابراز داشت ، در بیانیه ای گفت که این برنامه در طول همه گیری به یک “نجات مهم” تبدیل شده است ، اما جا برای بهبود

آدامز می گوید: “همانطور که در این گزارش جدید مشخص می شود ، توزیع برنامه عمیقا ناهموار شده است و بعید است که بلک و براون به جاده باز در سراسر نیویورک فایو بورو دسترسی داشته باشند.” “وقتی در نظر می گیریم که نمای خیابان شهر ما بعد از خلیج باید چگونه باشد ، باید به خوبی کار کنیم تا از مزایای جاده های باز به نیویورکی ها به همان اندازه که نیاز است برسیم.”

دیدگاهتان را بنویسید