چگونه وقتی در بوی تعفن گیر کرده اید از خود به خوبی مراقبت کنید


هنگامی که سلامت احساسی ما ضربه می خورد ، احساسات سنگین می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند به شما احساس غیر منتظره ، ضعیف و ترس را بدهند. شاید قلب شما تند می زند ، قفسه سینه شما متشنج است ، یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی را تجربه می کنید. در حالی که این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، شما تنها نیستید – در واقع ، می دانید که بسیاری از افراد از به اشتراک گذاشتن مبارزات شما شگفت زده خواهند شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد که درصد آمریکایی ها در حال حاضر احساس ترس دارند و بیش از 0 درصد آنها علائم استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در فکر این هستید که چگونه اضطراب خود را کاهش دهید یا در مواقع ناراحتی چکار کنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در ادامه نکات کاربردی در مورد نحوه مراقبت از خود ، هر آنچه که تجربه می کنید ، خواهید یافت.

نکات سریع بازیگری که می تواند سلامت روانی را ارتقا دهد ، هر احساسی که دارید

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما محرک هایی داریم و همه ما مشتاق هستیم که فقط ما را به ساحل بفرستیم (و اگر سرتان را تکان می دهید ، لطفاً راز خود را به ما بگویید). در حالی که می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت روان خود استفاده کنیم (فکر کنید: الف رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، یک تمرین مدیتیشن را شروع کنید یا به اندازه کافی بخوابید) ، ما نمی توانیم از وقوع شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما استراتژی هایی را برای شما پیشنهاد می کنیم که در صورت نیاز به پشتیبانی با آنها برخورد و اجرا کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس می کنید گیر کرده اید ، تنها هستید ، استرس دارید یا چیزی کمتر از خود متعادل خود هستید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این دستگاه ها برای تنظیم سیستم عصبی شما مناسب هستند و می توانند به شما در ایجاد آرامش کمک کنند.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، دوباره نفس خود را حبس کنید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای شمارش 1-2-3-4 از طریق بینی خود ، نفس بکشید ، سپس در همان تعداد ، به آرامی از دهان خود بیرون دهید. تکرار!

نفس عمیقی از اسانس اسطوخودوس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک در دست داشته باشید. وقتی مضطرب یا استرس دارید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و یک نفس عمیق روی زمین بکشید و ذهن خود را تازه کنید.

به پیاده روی یکپارچه بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و پیاده روی بدون حواس پرتی انجام دهید. به سادگی حرکت دادن بدن به آرامش و هضم می تواند با تغییر ذهن شما از حالت نبرد یا فرار ، افکار مضطرب را کاهش دهد.

مدیتیشن کنید

هنگامی که احساس خستگی می کنید و در مورد چگونگی کاهش اضطراب فکر می کنید ، ذهن خود را با مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای آرام کنید. این کار را پنج دقیقه امتحان کنید حالا آرام باش تسکین فوری توسط آماندا گیلبرت!

وقتی احساس می کنید گیر کرده اید چه کار کنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

وقتی غرق شده اید و در الگوی تفکر منفی گرفتار شده اید ، به چه کاری فکر می کنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید ذهنیت خود را تغییر دهید ، رژیم غذایی سالم تری داشته باشید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا در یک جنبه ذهنی از برنامه روزانه صبح خود قرار بگیرید. تغییرات کوچک تغییرات بزرگ را با زمان پیوند می دهد!

ذهنیت منفی را برای طرز فکر مثبت بگذارید

تغییر دیدگاه شما می تواند فایده فوری برای سلامت روان شما باشد. وقتی افکار منفی شما تسخیر می شوند ، از یک چیز سپاسگزار هستید و می بینید که طرز فکر شما تغییر می کند.

مربوط: 3 هک متخصص چرخه تفکر منفی را بشکنید

بیش از حد فکر نکنید و به خودتان شک نکنید

به راحتی می توان هر سناریوی “چه می شود” را در ذهن خود پخش کرد و بدترین آن را تصور کرد. اما ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، این زمان آن است که بر احساسات خود تسلط پیدا کنید! به جای تصور یک نتیجه بد ، بهترین را در نظر بگیرید. چیکاره میخوای بشی بنابراین ، تصور کنید که سناریوی مثبت در حال تحقق است. شما فقط مغز خود را دوباره سیم کشی می کنید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که از الگوهای تفکر منفی “تصویر” کنید.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم کوتاه مدت و هم بلندمدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته این ماه امسال ایجاد یک برنامه می تواند به پرورش انگیزه کمک کرده و شما را تشویق به اقدام کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی در حال پوسیدگی هستید ، یک سرگرمی جدید پیدا کنید تا علاقه شما را برانگیزد. فکر کنید: آموزش یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی جالب!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

اغلب حتی در کم آبی بدن مقدار کمی) می تواند منجر به احساس خستگی و بی حالی شود. فراتر از انرژی شما ، می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. ابتدا یک لیوان بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در طول روز همراه داشته باشید. وقتی احساس خستگی می کنید ، عطسه کنید!

صبحانه ای سرشار از انرژی بخورید

یک صبحانه پر انرژی و سرشار از مواد مغذی بدون استرس می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید صبحانه زیادی بخورید مواد مغذی تقویت کننده انرژی مانند ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تقویت ماهیچه های خشک و بهبودی ، پژوهش پیشنهاد می کند که حمام سرد باعث افزایش خلق و خو و کاهش خستگی می شود. در حالی که ایستادن در سرمای شدید همیشه نیست اکثر سرگرم کننده ، ما نمی توانیم انکار کنیم که چه احساس تازه ای داریم!

به پیاده روی در فضای باز بروید

چه پیاده روی کنید و چه در تمرینات سبک ، تمرینات با شدت کم می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، استرس را کاهش دهد و حتی شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

احساسات خود را ثبت کنید

به جای اینکه اجازه دهید احساسات شما مانع شوند ، آنها را روی کاغذ بیاورید. ما دوست داریم آن را “تخلیه مغز” بنامیم – فقط آنچه را که در ذهن شماست بنویسید و این احساسات را از بین ببرید!

گریه کرد

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک در واقع این است که وقتی احساس ناراحتی یا غم می کنید ، چه کاری انجام دهید. در واقع ، الف مطالعه هاروارد گریه در مواد شیمیایی خوب اکسی توسین و مواد مخدر درون زا یافت می شود که بیشتر به عنوان اندورفین شناخته می شود. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی تسکین دهد!

اتاق یا منطقه ای را تمیز کنید

آیا بهداشت و سلامت روانی را می شناسید؟ مربوط؟ یک مکان تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان یک راه مiveثر برای پاکسازی سر عمل می کنید.

یک مجله شکرگزاری راه اندازی کنید

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. یک لیست قدردانی شروع کنید و مدام به آن اضافه کنید. وقتی احساس ضعف ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

آن تنفسهای آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم؟ به اینجا برگردید. وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز احساس ناپایداری می کنید؟ نفس بکشید تا تنش شروع به گسترش کند. شما با ذهني شفاف تر و آرامتر به موقعيت برمي گرديد.

یک تمرین HIIT انجام دهید

آن انرژی آتشفشانی را به ضربان قلب منتقل کنید تمرین HIIT! شما احساسات منفی را با آن هورمون های خوب که سیستم شما را پس از تمرین عرق سیل می کند عوض می کنید.

فعالیت مورد علاقه یا تکنیک بدون استرس خود را تمرین کنید

شاید تنفس عمیق باشد ، الف جریان یوگا، یا یک آرامش بخش حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس آرامش ، سکوت و جمع آوری می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست حمایت کنید! بسیاری از افراد آماده و مایل به ارائه کمک هستند.

رفتارهای نامنظم مهربانی

شما دیگران را شاد (و کمتر تنها) می کنید. رایگان ، ساده و مفید برای روح است.

شبکه های اجتماعی را خاموش کنید

گاهی اوقات رسانه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در حقیقت ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات می تواند به شما احساس تنهایی کند. از سم زدایی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در زمان حال زندگی کنید! با یک دوست تماس بگیرید ، به یک غریبه لبخند بزنید یا در یک کافه بنشینید و روابط واقعی را در اولویت قرار دهید.

دوستان عزیز را در آغوش بگیرید

شاید شما سگی را به فرزندی پذیرفته اید ، در پناهگاه حیوانات محلی داوطلب شده اید یا زمانی را با حیوان ناز دوست خود گذرانده اید! برای غسل دادن ما با عشق بی قید و شرط ، حیوانات خانگی وجود داشته است نشان داده شده برای افزایش روحیه ، کاهش استرس و ایجاد احساس تنهایی کمتر.

در یک کلاس تمرینی جدید شرکت کنید

اگر توانایی دارید ، این می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و همفکرانی باشد که در کلاس تمرین یا تناسب اندام گروهی عرق می کنند!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با راهنمایی و مشاوره متخصصان ، تمرینات مربیان برتر و موارد دیگر ، احساس خواهید کرد که بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای FitOn Pro و به دستور العمل های مورد تایید متخصصان تغذیه دسترسی پیدا کنید و ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای افزایش سلامت روان در یک لحظه

اجازه ندهید احساسات شما بر زندگی شما غلبه کند! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمی پشتیبانی نیاز دارید ، به نکات کاربردی ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید ، این راهکارهای مقابله ای جایگزین نیاز به مراقبت یا مشاوره پزشکی نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک پزشک متخصص مانند پزشک یا پزشک خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان یک گیاه کپی موثر عمل می کند ، هر کس متفاوت است. به هر حال ، سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی های بیشتر سلامتی ، تمرینات ، زمینه های مدیتیشن و موارد دیگر برای هر سطح تناسب اندام ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید