هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت بمانید ، و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا در متر 100 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف ، “کارهای زیادی وجود دارد و زمان بسیار کمی وجود دارد.” با همه چیز در حال اجرا ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. فراموش نکنید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند انرژی شما را افزایش داده و به شما در پیروزی در روز و قوی ماندن کمک کند.

آب (هندوانه) چکار می کنی؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و به عنوان کاملترین غذای تابستانی برای یک روز گرم ، هندوانه فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث شکم سالم می شود – پر از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

ارائه مواد مغذی – سرشار از ویتامین A و C ، پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

درد عضلات را کاهش می دهد एल L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از درمان …

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید بازیابی هندوانه FITCO 1

محتوا

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، را به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 پیمانه dotFIT هندوانه آمینو XXXL

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن آناناس ، بلوبری ، موز یا طعم ، توت فرنگی را برای سایر میوه های مورد علاقه خود تغییر دهید!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی فوق العاده برای آشنایی با سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکر یک کشتی دو نفره است. کلاسهای گروهی با فرم و تکنیک مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرین شما می افزاید.

همچنین دسته بندی گروه ها:

  • شما را پاسخگو کند.
  • به شما تداوم می بخشد.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • خوش می گذرد!

در اینجا چند کلاس گروهی است که باید در سالن بدنسازی ما در نظر بگیرید:

پمپ بدنه

بادی پمپ FITCO

تناسب اندام ، محکم و سریع. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، شما در حال تمرین کل بدن هستید. با یک برنامه معمول برای تشویق گروه موسیقی راک ، برای کسب درآمد بیشتر در گروه و احساس گرسنگی بیشتر به عقب برمی گردید.

مربی اصلی قهرمانان HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما حتی با یک سری ترفندهای چالش برانگیز عرق می کنید و با تپش قلب خود بسیار متناسب می شوید. این یک کلاس فشرده از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

دوچرخه

کوه ها و هر چیز دیگری را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این کلاس پمپاژ ، چهار سوزاندن ، کشش ریه باعث تحریک و فشار سیستم قلبی عروقی شما به لبه می شود. ساخت و ساز فوق العاده مقاوم ، مراقب حالت پای خود باشید و کالری را ذوب کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

ما می خواهیم در مورد ar karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها یک دارنده رکورد دو و میدانی 5 برابر است ، بلکه نگاه او به زندگی و نقل قول های الهام بخش ما را درگیر می کند. ما خودمان

او خود را با یک تمرین عمیق شکل می دهد ، اما جوشی برای اندازه گلدان نیز جوایزی دارد. به عنوان یک ردیاب و مدل ورزشی عمیق ، اعتقاد او چیزی است که او را به سمت بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت اندیش بودن سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی عاشقانه دوست داری و می خندی. زندگی زیبایی داری.”

این عضو الهام بخش ، رکوردشکن و ضد جاذبه را در اینستاگرام دنبال کنید برای الهام بیشتر arina karina.nicoldine!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

برخی از مدارهای راحتی خوب می توانند آرام تر یا سریعتر باشند. ما @ cloud9yogi را در اینستاگرام به خاطر یوگای پویای خود که در همه جا کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد ، قرار می دهیم. برخی از ترفندهای آنها مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارند.

چین های جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا با لایه های جلویی است. ژستی که می توانید در هر جایی انجام دهید ، به کشیدن کل سر از پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود سرعت و دامنه کلی گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که استرس ذخیره سازی را آزاد می کند.

تکیه دادن:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت تکمیل شود. این وضعیت آسان به بهبود وضعیت بدن ، افزایش سطح نخاع و اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا مدارات بیشتری را بشناسید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

درخشش گرگ و میش تابستان در حال افول در افق است. اگر همه چیز سنگین است ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما در اینجا موفق شدید. شما مصمم هستید و هیچگاه تسلیم نمی شوید که تمام ته قنداق هایی را که امروز هستید جمع آوری کنید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید