برای کاهش وزن * نفس کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و هر آنچه که می خواهیم ببینیم و احساس کنیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، کار حتی دلهره آورتر می شود.

متأسفانه ، هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای کنار گذاشتن پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی بسیاری دیگر را به همراه دارد.

بنابراین بیایید قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم به “چرا” نگاه کنیم. کاهش وزن سالم می تواند با تغییر شیوه زندگی شما ، رفاه شما را از جهات مختلف بهبود بخشد:

  • از زانوها ، پاها و پاهای شما تنش می گیرد.
  • تنش کمر را کاهش دهید.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیزهای خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامتی خوب شروع کنید ؛ و در مقابل ، احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل هستید.

دستور العمل نتیجه

  • اهداف تعیین کنید.وقتی تصمیمی گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا مسیر خود را مشخص کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که به سرعت موفق خواهید شد – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • مراقب تغذیه خود باشید.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها به عنوان یک خواربارفروشی را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می توانید پیدا کنید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده اند. میوه و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر تهیه کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های پرکالری مانند الکل و نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! برای بدن مهم است که با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا سوخت مصرف کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید ، شروع کنید و برای ایجاد یک روال عادی به آن پایبند باشید. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به این نوع ورزش ها عادت ندارید که 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری خود را چند دور انجام دهید. نکته اصلی این است که سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید تا ضربان قلب شما افزایش یابد و کالری بسوزانید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. در حین کار بر روی عضلات متوجه خواهید شد که استقامت شما افزایش یافته است.

Freedom Health با 4 مکان در Great Corpus Christi ، با مشارکت با شما در سفر خود برجسته می شود. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات فردی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و اردوهای ورزشی را ارائه می دهند.

با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین مکان Health Freedom را پیدا کنید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.