نمایندگان مجلس و وکلا سعی می کنند پروژه هوایی Laguardia را متوقف کنند


بسیاری از قانونگذاران ایالت نیویورک از فرماندار کتی هوچول می خواهند که نقشه فرودگاه 2.1 میلیارد پوندی Airtrain Laguardia را بکشد.

هوچول روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، آژانس که حداقل با آن بخشی از کنترل را دارد ، خواست تا به دنبال جایگزین ها باشد.

هوکول در بیانیه ای نوشت: “من از اداره بندر می خواهم که راه حل های جایگزین حمل و نقل عمومی را به طور کامل برای کاهش تردد خودروها و افزایش اتصال به فرودگاه لاگاردیا بررسی کند.” من متعهد هستم که به سرعت برای بازسازی زیرساخت های قرن 21 و ایجاد شغل – نه فقط در لاگوردیا ، بلکه در همه فرودگاه ها و مراکز ترانزیتی ما در نیویورک کار کنم. “

سناتورهای ایالتی ، از جمله جسیکا راموس ، لروی کومری ، مایکل جیاناریس و جان لیو ، بیرون از سالن ضیافت در کرونا ، کوئینز ، با نگاه به خلیج جامائیکا و فرودگاه ، هوچول را بیش از توجه به گزینه های دیگر تحت فشار قرار دادند. ، مانند سرویس اتوبوس یا کشتی ، یا گسترش خطوط مترو به فرودگاه: آنها بدیهی است که می خواهند AirTrain را بکشند.

راموس گفت: “من از احساسات فرماندار قدردانی می کنم ، اما این فقط همین است.” “ما به فرماندار هوچول نیاز داریم تا پروژه را با هم متوقف کند.”

راموس با اشاره به پاکسازی مداوم باران های طوفان ایدا ، چالش های دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مشکل گرسنگی طولانی مدت در منطقه خود ، افزود: “خطوط هوایی شرق المهرست نمی توانند غذا بخورند.”

مسیر پیشنهادی خطوط هوایی ، اداره بندر نیویورک و پروژه نیوجرسی ، خط هوایی جدید را به ایستگاه های قطار در ایستگاه Island Island Railroad و Mets-Willets Point متصل می کند. فرماندار سابق کوئومو ، که اولین بار در سال 2015 این پروژه را پیشنهاد کرد ، مفتخر بود که 30 دقیقه رانندگی با LIRR از میدتاون تا لاگواردیا دارد و به رفع ترافیک وسایل نقلیه بین فرودگاه و منهتن کمک می کند.

تصویری از مسیر AirTrain

فلش

تصویری از مسیر AirTrain

اداره بندر

این طرح طی یک دوره نظرات عمومی گسترده و بررسی فدرال انجام شد و در ژوئیه تأیید نهایی از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد. چند هفته بعد ، کومو به دلیل ادعای آزار جنسی استعفا داد.

در صورت ساخته شدن ، خط هوایی در امتداد تور ساحلی که از Willetts Point به فرودگاه Laguardia حرکت می کند ، حرکت می کند. فقط دوشنبه ، جیرجیرک ، آب خوردن و صدای پرواز هواپیماها در آنجا شنیده می شود. کارگران ساختمانی روی اسکوترها روی پیاده رو زوم می کنند. و کلودیا شلنبرگ ، ساکن قدیمی المهرست شرقی ، پیاده روی های منظم خود را انجام می داد. او گفت که با پروژه خط هوایی مخالف است.

او گفت: “من واقعاً فکر می کنم این بافت این منطقه را از بین می برد.”

ساحل بوکولیک

جایی که AirTrain اجرا می شود

فلش

جایی که AirTrain اجرا می شود

استفان نسن / WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداران سعی می کنند در این پروژه کشته شوند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده ، پرچم را در اوایل سال 2020 بالا برد که چرا FAA به گزینه های دیگر برای خرید هواپیمای گران قیمت توجه نکرده است.

در اوایل سال جاری ، گروه نظارتی Riverkeeper اسناد و مدارک اداره هوانوردی فدرال را از طریق شکایتی دریافت کرد که نشان می داد بندر می تواند در بسیاری از فرودگاه ها ، مانند اتوبوس یا کشتی ، در سریع ترین زمان ممکن خطوط هوایی را به سایر جایگزین های ارزان تر منتقل کند.

در اوایل سپتامبر ، شکایتی علیه FAA با Riverkeeper ، گروه محلی Ditmars Boulevard Block Association و حامی Flushing Bay که 45 جایگزین ارائه کرد ، تشکیل شد ، اما FAA آنها را جدی نگرفت.

مایکل دولونگ ، یکی از مدافعان ارشد Riverkeeper می گوید: “ما فکر می کنیم هیچ تجزیه و تحلیل منصفانه ای برای ترانزیت وجود نداشت بجز سایر گزینه های دیگر با استفاده از معیارهای جانبدارانه.” “هدف ما این است که ببینیم این بهترین پروژه برای نیویورک است ، پروژه ای که مردم را از اتومبیل خارج کرده و آنها را در حمل و نقل عمومی در فرودگاه ها قرار می دهد. و آنهایی که کمترین تأثیر بالقوه را بر جامعه محلی و محیط زیست دارند.” با. ”

به عنوان بخشی از شکایت ، رودخانه داران و سایر گروه ها درخواست ماندن کردند ، یا سایر گزینه های ترانزیتی برای متوقف کردن پروژه برای FAA با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت.

FAA در بیانیه ای اعلام کرد که از مقامات بندری به دنبال اطلاعاتی است که متوقف کردن پروژه بر پروژه تأثیر بگذارد.

وقتی از سخنگوی PANYNJ خواسته شد در مورد پروژه و فراخوان شکایت شکایت کند ، هفته گذشته نظری ارسال کرد که توسط مدیر اجرایی ریک کاتن از پروژه دفاع می کند.

ارائه ارائه شده از LaGuardia AirTrain

فلش

ارائه ارائه شده از LaGuardia AirTrain

با احترام از فرماندار اندرو کومو آفیس

کاتن گفت: “اول ، این پروژه تحت بررسی دقیق و مستقل توسط اداره هوانوردی فدرال قرار دارد. این پروژه را تأیید کرده و به طور خاص همه گزینه ها را تجزیه و تحلیل کرده است.” “در رابطه با خود پروژه ، یک پروژه زیرساخت سبز است. این یک پروژه حمل و نقل انبوه راه آهن سبز است. از 10 تا 10 میلیون مسافر طول می کشد ، آنها را از اتومبیل خود خارج می کند ، ازدحام در جاده ها را کاهش می دهد و به فرودگاه می رسد.

گروه دیده بان Reinvent Albany اشاره کرد که این پروژه آنطور که طرفدارانش ادعا می کنند سبز نیست. با استفاده از اسناد خود اداره بندر ، گروه تنها 2 میلیون کاربر در سال – 4 آژانس – را دریافت می کند. در مقایسه با میلیون تخمین زده شده – با استفاده از حمل و نقل عمومی برای رسیدن به فرودگاه ، اکثر آنها سوار ماشین می شوند یا آن را در پارک یا خط هوایی رها می کنند.

Pankaj Bhatara مالک مشترک نمایشگاه جهانی مارینا و ضیافت است که در نزدیکی خط هوایی محل زندگی او واقع شده است. باتارا نگران است که ساخت و ساز می تواند به رستوران که در محل دفن زباله ساخته شده است آسیب برساند. او گفت: “این راه ما را غرق می کند.” “این چیزی نیست که به کسی در کوئینز کمک کند ، شهر نیویورک را فراموش کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید