مازراتی لوانته تروفئو ۲۰۲۲ با یک تعلیق عالی فاصله دارد – بنی کابال


در داخل، لوانته بیشتر شبیه یک SUV فول سایز است تا یک کراس اوور سایز متوسط ​​که فراتر از جلوپنجره و فضای موجود است. صندلی ها پهن هستند، پشتی صندلی ها محکم هستند و تنظیمات زیادی از جمله پشتیبانی عالی کمر وجود دارد. با این حال، صندلی ورزشی نیست و تقویت کمی دارد. این یک ضربه سر ماشین است که شما را تشویق می کند تا سریعتر از پیچ ها عبور کنید. این نشان می‌دهد که تریم تروفئو حداقل بعداً به صورت داخلی مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا تنها سرنخ‌هایی که ما درباره جهنمی شدن داشتیم، دوخت قرمز و سربرگ آلکانترا بود. همان فرمانی که این روزها در کواتروپورته تروفئو به کار می رود، نشان از اندازه بزرگ آن دارد، اما حس بسیار خوبی دارد. به طور کلی، فضای داخلی با چرم، یک گیج بزرگ غیر دیجیتالی و حس فضا، حس کلاسیکی دارد. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی Stellantis کمی افسرده است، اما استفاده از آن آسان است. با این حال، با هر دو Levante Trofeo و Quattroporte Trofeo که اخیراً بررسی شده اند، Apple CarPlay بی سیم به طور منظم با دو تلفن مختلف قطع می شود. در کل بد نیست، اما عالی هم نیست.

آخرین اخبار جهان را در لینک های زیر مشاهده کنید:
اخبار جهان || آخرین اخبار || اخبار ایالات متحده

به ما کمک کنید در طول همه گیری کووید-۱۹ مستقل شویم. به نویسندگان سخت کوش کمک کنید.

[charitable_donation_form campaign_id=57167]

لینک منبع



این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.