قبل و بعد از ورزش چه می خورید؟


قبل از ورزش چه می توانید بخورید؟ بعد از ورزش چه می توانید بخورید؟ اینها برخی از رایج ترین سوالاتی است که مبتدیان در ورزشکاران پیشرفته می پرسند. تغذیه مناسب قبل و بعد از ورزش برای هدف تمرینی شما مهم است. تغذیه مناسب به سوزاندن چربی و عضله سازی کمک می کند. همچنین بهبود عضلات را تسریع می کند. در ادامه مطلب کشاورزان تغذیه قبل ، حین و بعد از ورزش را مشخص می کند. با ما همراه باشید.

وقتی صحبت از سالم بودن می شود ، قطعاً یک برنامه تغذیه و یک برنامه تناسب اندام وجود دارد. چگونه می توانم هنگام ورزش کالری بسوزانم و قوی باشم؟ چگونه می توانم بیشترین بهره را از ورزش خود ببرم؟ همه این سوالات پاسخ داده شده است. بخورش! اما در زمان مناسب و کافی.

بسیاری از زنان تصور می کنند که بهترین راه برای کاهش وزن ، تلاش بیشتر است. علاوه بر این ، برای غذا خوردن کمی صبر کنید. اما تنها راه دستیابی به سلامتی ، ورزش منظم و تغذیه مناسب در زمان مناسب است. این امر اهمیت سیستم تغذیه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

رفتن نکات بدنسازی را در اینترنت و رژیم غذایی بیابید از طرف کارشناسان کشاورزان کلیک.

قبل از تجمع غذا چه بخوریم

اهمیت رژیم غذایی قبل از ورزش

قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟ قبل از مرور برنامه رژیم غذایی بعد از تمرین ، این مهم است قبل از ورزش بخورید بدنسازی انجام می دهیم. تحقیقات نشان داده است که چه قبل از ورزش غذا بخورید و چه نخورید ، میزان چربی سوزانده شده یکسان است. اما اگر به طور منظم با معده خالی ورزش کنید ، ماهیچه های خود را از دست خواهید داد. سوختگی عضلات هدف ورزشکار نیست.

هنگامی که گرسنه هستید ، بدن وارد فرایندی می شود که حالت زنده ماندن نامیده می شود و پروتئین را از ماهیچه ها به جای کلیه ها و کبد دریافت می کند. وقتی این اتفاق بیفتد ، شاهد کاهش توده عضلانی خواهیم بود. در نهایت ، متابولیسم بدن کند می شود. در نتیجه ، کاهش وزن برخلاف انتظار ما دشوار خواهد بود. اگر با شکم خالی ورزش می کنید ، چربی لازم برای تامین انرژی در حین ورزش های سنگین را نخواهید داشت. بنابراین ، داشتن تغذیه مناسب قبل از ورزش بسیار مهم است.

برنامه قبل از غذا

قبل از ورزش چه می توانید بخورید؟ بهترین محرک قبل از تمرین حاوی کربوهیدراتهای پیچیده و پروتئین است. همیشه کربوهیدراتهای پیچیده و ساده را با خود ترکیب کنید. در این حالت ، قدرت بدنی شما در حین ورزش حفظ می شود. به سراغ دیگران بروید بهترین غذا و شیرینی قبل از ورزش ما میگوییم.

  • برنج قهوه ای (1/2 فنجان) و لوبیا سیاه (1/2 فنجان)
  • سیب زمینی ریز با کمی نمک در روغن زیتون (1 فنجان)
  • موز و کره بادام (2 پیمانه)
  • سیب با کره بادام (دو قاشق غذاخوری)
  • چند دانه شکن (10 عدد) و خانگی (3 عدد آناناس)
  • بلغور جو دوسر (1/2 فنجان) و انواع توت ها (1 فنجان) ، شیرین با استویا یا آگاو
  • سیب و گردو (1/4 پیمانه)
  • گندم کامل (یک تکه) را با موز و دارچین میل کنید
  • ماست یونانی (30 گرم) با مخلوط آجیل (1/4 فنجان)

بعد از ورزش چه بخوریم

اهمیت رژیم غذایی بعد از ورزش

در طول ورزش ، بدن شما از گلیکوژن (سوخت ذخیره شده در ماهیچه ها) برای انرژی استفاده می کند. پس از تمرین ، ماهیچه های شما ذخیره گلیکوژن خود را تکمیل می کنند. توصیه می شود ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات را به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت بعد از ورزش بخورید یا بنوشید. در این حالت ، مخازن پر شده و ماهیچه ها ترمیم و ترمیم می شوند. همچنین به سوختن بدن کمک می کند.

جدا از هدف کاهش وزن ، رژیم غذایی مغذی بعد از ورزش بسیار مهم است. مهم نیست که چه اهدافی دارید ، بدن شما به این مواد مغذی نیاز دارد تا سوخت گیری کند. در غیر این صورت بسیاری از کالریها به همان دلیل زنده ماندن به دام می افتند. هرچه زودتر سوخت گیری را شروع کنید ، بهتر خواهید بود.

تحقیقات در مورد رژیم غذایی بعد از ورزش نتایج جالبی را در مقایسه با 2 ساعت بعد نشان داده است. اگر تا 2 ساعت منتظر بمانید ، توانایی بدن برای تامین تجهیزات ماهیچه ای تا 50 درصد کاهش می یابد. بنابراین فقط به این فکر نکنید که قبل از ورزش چه می خواهید بخورید. در عوض ، سعی کنید از قبل برنامه ریزی کنید و نوشیدنی خود را به باشگاه ببرید. بعد از تمرین ، کره بادام زمینی یا ساندویچ ژله ای همراه داشته باشید.

بعد از ورزش چه می توانید بخورید؟

بر اساس مجله بین المللی تغذیه ورزشی ، بهترین رژیم غذایی بعد از ورزش دارای پروتئین زیاد و کربوهیدرات کم است. در اینجا چند ایده بعد از تمرین آورده شده است. از این رژیم سریع بهبود یابید و مزایای ورزش خود را افزایش دهید.

  • پروتئین شیک و نصف موز ، پودر پروتئین ، شیر بادام و دانه های کنف (منبع اصلی پروتئین)
  • سالاد با نخود بو داده (1/2 فنجان) ، روغن زیتون و سرکه
  • سبزیجات بو داده یا بو داده (1 فنجان) و 1/2 فنجان توفو)
  • کینوا (1 فنجان) و توت سیاه (1 فنجان) و گردو (1/4 فنجان)
  • نان گندم کامل (2 تکه) و کره بادام زمینی (2 قاشق غذاخوری) و شهد
  • بوریتو با لوبیا (1/2 فنجان) ، برنج قهوه ای (1/2 فنجان) ، گوآکامول (2 قاشق غذاخوری) و سالسا
  • مرغ برشته (115 گرم) با سبزیجات بو داده یا سرخ شده (1 فنجان)
  • املت (2 عدد تخم مرغ) و سبزیجات بو داده (1/2 فنجان) و آووکادو (1/4 میوه ، ورقه شده)
  • ماهی آزاد کبابی (115 گرم) و سیب زمینی آبی شیرین (140 گرم)
  • نان گندم سبوس دار (2 تکه) و ماهی تن (85 گرم) مخلوط شده با خانه (دو قاشق غذاخوری) ، برگ اسفناج (1/2 فنجان)
  • شیر شکلاتی (1 فنجان)

در پایان قبل و بعد از ورزش چه می خورید؟ پاسخ ترکیبی از کربوهیدرات ها و پروتئین ها قبل و بعد از ورزش است. مطمئن شوید که رژیم و ورزش خود را رعایت می کنید. هنگام ورزش مقدار زیادی آب بنوشید. بهتر است آب به صورت جرعه بنوشید.

پایان

قبل از ورزش چه می توانید بخورید؟ به دلیل اهمیت رژیم غذایی ، م responseثرترین پاسخ کربوهیدرات و پروتئین است. مواردی مانند بلغور جو دوسر ، موز ، برنج قهوه ای ، ماست یونانی و…. آنها پیشنهادات خوبی هستند. این ادویه جات به بدن شما انرژی می دهد و در روند کاهش وزن و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

در پاسخ ، بعد از تمرین چه بخوریم؟ همچنین سنتز پروتئین و کربوهیدرات ها را سرکوب می کند. خوردن مرغ ، شیک پروتئینی ، سبزیجات ، کینوا ، نان خانگی و گندم کامل را بعد از ورزش فراموش نکنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای)
در حال بارگیری … Assistant AssistantPublic


نویسنده:

تن ورز (برگرفته از مقاله ای در shape.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع مشخص کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1702

در صورت تمایل ، می توانید از روشهای مخصوص برنزه کردن برای بدنسازی و استحکام استفاده کنید:

برنامه آموزشی زیر نظر مربی ارائه می شود

برنامه رژیم غذایی

برنامه پشتیبانی ورزشی

برنامه بدنسازی زنان در هفته 6

جراحی شدید قفسه سینه در 4 هفته

درمان شدید عضلات پا در 4 هفته

سیستم فشرده عضلات شکم و تخته بسته جنسی به مدت 4 هفته

روش گسترده ای برای افزایش حجم بازو در طول 4 هفته

برنامه فشرده بدن در تابستان در 6 هفته

یک برنامه کلی ورزش در خانه

برنامه آگاهی از خانه

برنامه آموزش خانگی

برنامه آموزش خانگی

فرایند جهت گیری

سیستم حجم دهی مفصل ران



دیدگاهتان را بنویسید