قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از تمرین ، گرم کردن برای اجتناب از مواردی مانند کشش عضلات و آسیب ها ، برای بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن روز خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را بکشید

قبل از تمرین ، بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، باید ماهیچه های خود را دراز کنید. برخی از حرکات کششی شامل حالت کودک ، پیچ خوردن ستون فقرات ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن عالی هستند. حرکات کششی شما را از کشش ماهیچه ها نجات می دهد و این ماهیچه ها در حال کار هستند ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

کاردیو گرم شود

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیم در یک دویدن طولانی پرش کنید. این تمرینات قلبی قرار نیست گسترده شوند ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، قبل از پیاده روی کوتاه ، یا انجام جک جک پرش ، قلب شما را به بیرون کشانده و شما را برای مسابقه بعدی آماده می کند. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلبی ، کشش ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید تنها برای اطمینان از موفقیت تمرین شما ضروری است. سعی کنید از قبل یک وعده غذایی سنگین نخورید – یک میان وعده سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد دور هستید ، پس از تمرین ذخیره کنید. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرین شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان بخشی از تمرین خود انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و قوی شدن آماده می کند. سعی کنید با یک دوست خود به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را تماشا کنید تا با چند حالت ساده شروع کنید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

تماس با کسی که مدت طولانی در حال تمرین است به شما کمک می کند تا از مزایای گرم شدن بیشتر بدانید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که می توانید به او اعتماد کنید که می تواند در مورد نوع تمرین و گرم کردن بدن شما مفید باشد. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید