غذاهای بد برای کاهش وزن مفید هستند


برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمره سیب زمینی در بالای شاخص سیری مناسب قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس طولانی تری داشته باشید. اما بروکلی پخته و بو داده ، مانند یک غذای جانبی سالم ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات روی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون شما را به مدت طولانی بالا می برد) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما لازم نیست آنها را از دست بدهید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که هفته ای یک یا دو آجیل مصرف می کنند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب و دارای کلسیم بالا در رژیم غذایی کم چرب شما ممکن است به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

فقط یک فنجان قهوه در روز شما را از کاهش وزن باز نمی دارد. در حقیقت ، محققان بر این باورند که کافئین موجود در قهوه می تواند باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. با گذشت زمان می توانید وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و در هر صورت برنج سفید این فواید را ندارد ، با مصرف مقدار معقول و محدود ، همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم مصرف شکلات تلخ و کم است. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است ، و مطالعات نشان می دهد که به بدن در کنترل انسولین و کنترل احساس گرسنگی کمک می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت اشتهای شما را برآورده می کند ، بنابراین احتمال اینکه کمتر غذا بخورید ، با روغن و نمک کمتری تهیه می شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

آیا برای کاهش وزن شیر کامل می نوشید؟ این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است این اتفاق بیفتد. مطالعات نشان داده است که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که گیاه چیست ، اما ممکن است به این دلیل باشد که شیر زیاد به سرعت شما را سیر می کند و شما را متوقف می کند. از غذای زیاد در جاهای دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید