علائم هیدراتاسیون تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، آنجاست. داغ

ما خورشید تگزاس خود را دوست داریم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. گرما می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان که عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما به خوبی از اهمیت هیدراته ماندن آگاه هستیم ، چه تابستان باشد و چه نباشد ، اما این اصل خود را تکرار می کند. آب به اندازه تنفس در هوا برای سلامتی ما مهم است.

آبرسانی فقط به معنای رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه هنگامی که آب بیش از 50 درصد بدن ما است. همانطور که یک رودخانه از چشم انداز خشک حمایت حیاتی می کند ، آب مواد مغذی کلیدی را برای بدن ما فراهم می کند ، چیزهایی در سیستم ما جریان می یابند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کنند.

حالا در نظر بگیرید که هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن خود را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما در صورت عدم ورزش می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به آرامی بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. این نوشیدنی ها می توانند طعم بسیار خوبی داشته باشند ، اما نمی توانند مایعات از دست رفته را دوباره پر کنند. در واقع ، برخی نوشیدنی ها قند و نمک را از مایع خارج می کنند. فقط آب ، آب معمولی.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ ما گرفتیم آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، آهک ، توت یا خیار ساده کنید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای دارای آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای حفظ آب بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع را پر کنید.
    چه در حال تمرین یا ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع نوشیدن فعالیت را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. اگر در ورزشگاه کنترل آب و هوا Corpus Christie Gym تمرین می کنید ، می توانید آن را قبل از اینکه گرما و رطوبت مایعات و الکترولیت های بدن شما را تخلیه کند ، احساس کنید.

علائم کم آبی بدن

در خانه تمرین کنید یا ورزش کنید ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – هنگامی که در تهویه مطبوع هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن هر زمان که بدن شما به مایعات کافی برای عملکرد صحیح نیاز داشته باشد اتفاق می افتد. علائم را بشناسید تا بتوانید بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • بدون دفع ادرار

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی بدن خود را آب دهید. در صورت جدی بودن ، لطفاً با 11 11 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و ما شما را در Corpus Christi در سالن بدنسازی خود خواهیم دید!

دیدگاهتان را بنویسید