طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود هستند


پاییز فرا رسیده است و برخی از بهترین سبزیجات سبز نیز آمده اند!

محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در اوج طراوت و طعم خود می خریم. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصل رشد. به chard سوئیسی ، اسفناج و سیاه فکر کنید. این سبزیجات قدرت جهان تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها به بدن اجازه می دهند رادیکال های آزاد را آزاد کند ، ذرات ناپایداری که از طریق متابولیسم طبیعی تولید می شوند و می توانند به سلول های سالم آسیب برساند و به آنها آسیب برساند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال سیاه فقط 33 کالری و یک فنجان کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C مورد نیاز روزانه را تامین می کند. چای سوئیس در هر فنجان تنها 35 کالری و گرم کربوهیدرات دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، پخته ، سرخ کرد یا سرخ کرد. سوپ سیاه و خورشت ها یک لمس روستایی و دلچسب را اضافه می کنند. کاسنی را می توان به اعضای خانواده مانند سالاد تند یا فریزر اضافه کرد. مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ هستند ، بنابراین برای ایجاد کنتراست مانند پیاز یا هویج به یک فویل شیرین یا خوش طعم نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و عمومی هفتگی خود را بررسی کرده و آنها را برای سلامتی بهتر از منطقه راحتی معمولی خود خارج کنید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات شگفت انگیزی هستند که نیمی از بشقاب شما را پر نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید