طراحی ومشخصات فنی KMC j7؛ آخرین سازه کرمان موتور


به گزارش تلنگر؛ مشخصات فنی KMC J7 :
طراحی ومشخصات فنی KMC j7؛ آخرین سازه کرمان موتور

شرکت کرمان خودرو تلاش
برین دارد تا امکانات
رفاهی مورد نظر مشتریان ایرانی از یک
سدان مدرن و امروزی را به فهرست آپشن ‌های کی ام سی
j7 اضافه کند. از همین رو امکانات جک J7 کرمان موتور شامل موارد زیر می‌شود:

ظروف پانورامیک، ورود و استارت بدون کلید، شیشه
بالابر با قابلیت تشخیص مانع، دیلایت، اتولایت، نور مخفی کابین، تنظیم برقی صندلی
راننده، کنسول میانی مجهز به سردکن، گرمکن صندلی راننده، غربیلک فرمان با روکش چرم
و کلیدهای کنترل به علاوه قابلیت تنظیم در سه حالت اسپرت –کامفورت- استاندارد،
صفحه‌ آمپر دیجیتالی
۷ اینچی، کروز کنترل، شارژر وایرلس، نمایشگر لمسی ۱۰.۷ اینچی مالتی‌مدیا،
تهویه اتوماتیک به علاوه دریچه ویژه سرنشینان عقب، سیستم صوتی با
۸ بلندگو، درگاه usb
برای ردیف جلو و عقب، درب صندوق عقب برقی با قابلیت تشخیص مانع حین بسته شدن، اهرم
تعویض دنده پشت فرمان، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت و… .

طراحی ومشخصات فنی KMC j7؛ آخرین سازه کرمان موتور

طراحی ومشخصات فنی KMC j7؛ آخرین سازه کرمان موتور

طراحی ومشخصات فنی KMC j7؛ آخرین سازه کرمان موتور

مهندس وفایی،طراح لوگوی جدید شرکت کرمان
موتور،در خصوص طراحی این پروژه گفت: طراحی لوگوی کرمان خودرو بر اساس طبیعت شهر بم
و لوگوی قبلی شرکت انجام‌شده است. در این لوگو تلاش کردیم از هویت معماری ایرانی
اسلامی استفاده کنیم تا مفهوم پرواز در طراحی خودرو و لوگو القا شود. برای طراحی
چراغ‌های خودرو از تناسب باغ‌های بزرگ کشور الهام گرفته‌شده است. درنهایت محصولی
که می‌بینید حاصل حمایت کرمان خودرو و تلاش من است و سعی کردم یک خانواده برای این
شرکت طراحی کنم
.

وی افزود:حمایت‌های کرمان موتور باعث شد تا به
سمت تولید این خودرو برویم و هم‌زمان در همکاری با شرکت‌های معتبر ایتالیایی و در
حال یادگیری طراحی خودرو از آن‌ها هستیم. اگر خودروساز‌های چینی پیشرفت کردند دلیلش
تعامل با دنیا است. ما نیز با متخصصین ایتالیایی در حال کار هستیم
.

این پروژه می‌تواند اولین خودروی طراحی داخل و
تولید خانواده خودرو‌های کرمان موتور باشد. من تلاش کردم که با حمایت خودروساز این
پرستوی کرمان موتور را به طرح جدید صنعتی‌تری تبدیل کنم
.

طراحی ومشخصات فنی KMC j7؛ آخرین سازه کرمان موتور

طراح لوگو گفت:کسی فکر نمی‌کرد روزی من طراحی
خودرو را جدی دنبال کنم؛ اما همیشه این رؤیا را داشتم. متأسفانه ما در ایران رشته
طراحی وسایل حمل‌ونقل نداریم در صورت وجود این رشته، ما بچه‌های بااستعدادی داریم
که قادرند در حوزه طراحی خودرو بدرخشند
.

زمانی که متوجه شدم ایتالیا به‌عنوان مهد طراحی
خودرو است و شهر تورین را پیدا کردم که اکثر برند‌های بزرگ در شهر تورین مرور طراحی
خودرو دارند. من در ایتالیا در مقطع کارشناسی در رشته طراحی خودرو پذیرفته شدم.
برای این مسیر باید زبان‌های ایتالیایی و انگلیسی را گذراندم
.

در زمان آموزش به این فکر می‌کردم که چگونه می‌توانم
برای کشورم مفید باشم. می‌توانستم با برند‌های بزرگ دنیا همکاری کنم و در جلسه‌ای
با مدیرعامل کرمان خودرو درخواست کردم که پایان‌نامه خود را با این مجموعه بنویسم.
از حمایت‌های بی‌دریغ ایشان سپاسگزارم
.

انتهای مطلب

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.