خرید بک لینک چند لایه‌ای و هرمی چه کمکی به افزایش رتبه وب‌سایت می‌کند؟


دنیای اینترنت دنیای پیوندهاست! شما از طریق لینک‌ها به صفحه مورد نظر می‌روید و مطالب مورد علاقه خود را از طریق لینک با دیگران به اشتراک می‌گذارید. اساساً پیوندها برای کاربران اینترنت نقش تغییرناپذیری دارند. بک‌لینک‌ها هم‌چنین می‌توانند نحوه ارتباط شما با مخاطبان را افزایش دهند. یکی از مؤثرترین استراتژی‌های لینک بیلدینگ، ساخت بک‌لینک هرمی است. در این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم که بک‌لینک هرمی چیست؟ دلیل اهمیت و ضرورت پیوند هرمی چیست؟ بیایید انواع بک‌لینک، نحوه ایجاد بک‌لینک و تأثیر آن بر سئو را معرفی کنیم.

بک‌لینک هرمی چیست؟

بک‌لینک هرمی یک استراتژی در سئو برای ساخت بک‌لینک است! با این مفهوم می‌توانید وب‌سایت خود را در جستجوی گوگل ارتقا دهید. استفاده از این مفهوم آسان است و در گذشته مکرراً استفاده شده است. این روش هنوز هم توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود. به این ترتیب پیوندهای ویژه‌ای بین محتویات صفحات وب برقرار می‌شود. می‌توانید از این روش برای ایجاد لینک‌های جذاب برای جذب بازدیدکننده استفاده کنید. یکی از راه‌های ایجاد استراتژی هرم بک‌لینک استفاده از کلمات کلیدی ثانویه است. اما ببینیم این استراتژی چه ربطی به مفهوم هرم دارد!

فرض کنید سه وب‌سایت یا صفحه دارید. اگر به وب‌سایت‌ها سه درجه اهمیت می‌دهید و می‌خواهید به مرور زمان هر سه وب‌سایت را با هم تبلیغ کنید، می‌توانید به تدریج از سایت‌های سطح پایین به وب‌سایت اصلی خود لینک دهید! البته این روش که مشابه ایجاد شبکه‌های مالی هرمی است هم می‌تواند مشکل‌ساز شود!

دلیل اهمیت و ضرورت لینک‌سازی هرمی چیست؟

لینک بیلدینگ چند لایه‌ای بهترین نوع و سبک لینک بیلدینگ محسوب می‌شود. این نوع لینک بیلدینگ به دلیل طبیعی‌شدن تمامی فعالیت‌های لینک بیلدینگ، گوگل را نسبت به وب‌سایت شما مطمئن‌تر می‌کند و در نتیجه این اعتماد‌سازی باعث افزایش رتبه وب‌سایت شما می‌شود. وقتی در مورد بک‌لینک‌های انبوه و ممنوعیت آن‌ها در بسیاری از پروژه‌ها صحبت می‌کنیم، منظور سطح ۱ است. ایجاد بک‌لینک انبوه در سطح ۱ بسیار خطرناک است و می‌تواند وب‌سایت شما را خیلی سریع جریمه کند. به خصوص اگر کیفیت لینک‌هایی که در لایه ۱ دریافت می‌کنید پایین باشد. به همین ترتیب، می‌توانید سطوح قبلی را در سطوح بعدی تقویت کنید. (یعنی در هر لایه، لایه بالاتر را تقویت کنید.)

توجه داشته باشید که تعداد لایه‌ها به اندازه پروژه، تعداد اتصالات در لایه ۱ و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. در بسیاری از موارد، لینک بیلدینگ لایه‌ای و چند مرحله‌ای را تا لایه هفتم هم پیاده‌سازی کرده‌ایم و تعداد کل لینک‌های بین لایه‌ها می‌تواند به هزاران لینک برسد.

از آن‌جایی که لایه‌های بعدی یعنی لایه‌های ۳ به بعد با صفحه اصلی یعنی وب‌سایت شما فاصله نسبتاً زیادی دارند، می‌توانید به راحتی برای آن بک‌لینک ایجاد کنید و نگران خطر نباشید. باید به خاطر داشته باشیم: همان‌طور که پیوند دادن یک لایه‌ای غیرطبیعی است، داشتن چندین لایه غیرطبیعی نیز می‌تواند یک وجهه غیرطبیعی ایجاد کند. بنابراین سعی کنید تعداد لایه‌ها را هوشمندانه و طبیعی انتخاب کنید. این‌ها نکاتی است که در صفحه خرید بک لینک با کیفیت وب‌سایت نشونت توضیح داده شده است.

استفاده از بک‌لینک‌های هرمی مزایا و معایبی نیز دارد. هیچ کس بی‌دلیل به این سمت نمی‌رود! برخی از مهمترین مزایای این روش در زیر آورده شده است:

  • این به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا در گوگل افزایش رتبه پیدا کند.
  • ایجاد لینک‌های معتبر می‌تواند محبوبیت صفحه اصلی شما را افزایش دهد.
  • اگر این روش را به درستی انجام دهید، می‌توانید سئوی وب‌سایت خود را افزایش دهید.
  • با استفاده از بک‌لینک‌های مناسب، ترافیک وب شما افزایش می‌یابد.
  • درآمد و فرصت‌های فروش افزایش می‌یابد!

مخاطبین شما را گسترش می‌دهد

بله، باید بدانید که مانند بسیاری دیگر از ایده‌های قدیمی دیجیتال مارکتینگ، استفاده از این روش می‌تواند مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. این روش می‌تواند رتبه وب‌سایت شما را بهبود بخشد و یا باعث جریمه در گوگل شود! البته احتمال جریمه پایین است؛ اگر به درستی عمل کنید. قبلاً به کرات توضیح داده‌ایم که بهترین نوع لینک‌سازی استفاده از خرید رپورتاژ از نشونت است. بنابراین سعی کنید از این روش برای چند لایه‌ای کردن لینک‌سازی‌های خود استفاده کنید؛ چرا که رسانه‌های موجود در نشونت جزء رسانه‌های اختصاصی و با قیمت بسیار مناسب هستند.

نوع هرم را در لینک‌سازی بشناسید

به‌طور کلی برای ساخت بک‌لینک‌های هرمی از سه دسته بک‌لینک استفاده می‌کنیم:

۱) گروه اول می‌توانند یادداشت‌های شما یا صفحات رسانه‌های اجتماعی شما را ترکیب کنند. محتوای صفحات باید به صفحه اصلی پیوند داده شود.

۲) نوع دوم پیوندهایی است که شامل پست‌ها و محتوای شما در Hubpage، BlogSpot و سایر وبلاگ‌های رسمی است. این‌ها نوع دوم بک‌لینک‌ها هستند و مخاطب را به جای صفحه اصلی به صفحه شبکه اجتماعی شما هدایت می‌کنند.

۳) سومین نوع بک‌لینک در استراتژی هرمی آن‌هایی هستند که مستقیماً به بک‌لینک‌های نوع دوم لینک می‌دهند. هدف اصلی این لینک‌ها بهبود رتبه لینک‌های نوع دوم است. برای استفاده موفقیت‌آمیز از روش هرمی در بک‌لینک‌سازی، باید محتوای متنوع و باکیفیت از نوع سوم تولید کنید. اگر می‌خواهید به جای کیفیت، روی کمیت تمرکز کنید، گوگل می‌تواند شما را جریمه کند. بنابراین مراقب باشید که لینک‌های شما قربانی طرح‌های هرمی مانند گلدکوئست نشوند.

منبع: نشونت

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.