تجزیه و تحلیل کیفی بازار ضخیم‌کننده‌های مواد غذایی نسبت به تولیدکنندگان برتر Cargill Inc., DuPont de Nemours, Inc., Kerry Group plc


لوگوی تحقیقاتی ظهور

لوگوی تحقیقاتی ظهور

اندازه بازار – ۱۳.۶۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، رشد بازار – با CAGR 5.6٪، روند بازار – افزایش تقاضا برای قوام دهنده های گیاهی

ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا، ۸ می ۲۰۲۲ /EINPresswire.com/ – بر اساس آخرین تحلیل‌ها، اندازه بازار جهانی غلیظ‌کننده‌های مواد غذایی در سال ۲۰۲۰ به ۱۳.۶۱ میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود در دوره پیش‌بینی درآمد CAGR 5.6 درصدی را ثبت کند. تحقیقات ظهور. برخی از عوامل اصلی که باعث رشد درآمد بازار جهانی غلیظ‌کننده‌های غذا می‌شود، افزایش تغییرات در ترجیحات غذایی در میان مصرف‌کنندگان و افزایش تقاضا برای عوامل غلیظ‌کننده آگار در نانوایی‌ها است. همچنین انتظار می‌رود افزایش تقاضا برای ضخیم‌کننده‌های گیاهی رشد درآمد بازار را افزایش دهد.

تغییرات ترجیحات غذایی و افزایش تقاضا برای عوامل غلیظ کننده آگار در کاربردهای نانوایی برخی از عوامل کلیدی هستند که باعث رشد درآمد بازار جهانی غلیظ کننده های مواد غذایی می شوند.

با ادامه تغییر ترجیحات مشتریان، تقاضا برای غذای راحت در حال افزایش است. سبک زندگی پرمشغله، تجارت خرده فروشی به سرعت در حال رشد، توسعه فزاینده محصولات جدید، افزایش تقاضا برای محصولات غذایی آماده، تقاضا برای مواد غذایی بسته بندی شده را افزایش می دهد. علاوه بر این، با افزایش جمعیت جهان، مصرف مواد غذایی نیز در حال افزایش است که تأثیر مطلوبی بر تولید مواد غذایی دارد. رشد بازار با افزایش فعالیت های تجارت جهانی صادرات و واردات مرتبط با غذاهای بسته بندی شده با هدف افزایش و حفظ کیفیت مواد غذایی و بهداشت تقویت می شود.

برای دریافت نمونه PDF کپی این گزارش @ https://www.emergenresearch.com/request-sample/784

عدم ارجحیت در بین گیاهخواران برای قوام دهنده های حیوانی و میکروبی باعث افزایش تقاضا برای غلیظ کننده های غذایی گیاهی شده است. روند جهانی اتخاذ یک رژیم غذایی انعطاف پذیر و افزایش گیاهخواری، استخرهای جمعیتی هدف را به مواد گیاهی تغییر داده است. برخی از اثرات منفی غذای حیوانی بر سلامتی باعث تغییر رژیم غذایی گیاهخواری شده است. تقاضا برای محصولات گیاهی با افزایش نوشیدنی‌ها و مکمل‌های تغذیه‌ای در نتیجه رشد جمعیت‌شناسی آگاهانه بهداشتی هدایت می‌شود.

با این حال، انتظار می‌رود که نوسان قیمت‌های مواد خام هیدروکلوئیدی و هزینه‌های بالای تحقیق و توسعه مرتبط با تولید قوام‌دهنده‌های غذایی، رشد بازار جهانی غلیظ‌کننده‌های غذایی را تا حدودی در دوره پیش‌بینی‌شده مختل کند.

با ادامه تغییر ترجیحات مشتریان، تقاضا برای غذای راحت در حال افزایش است. سبک زندگی پرمشغله، تجارت خرده فروشی به سرعت در حال رشد، توسعه فزاینده محصولات جدید، افزایش تقاضا برای محصولات غذایی آماده، تقاضا برای مواد غذایی بسته بندی شده را افزایش می دهد. علاوه بر این، با افزایش جمعیت جهان، مصرف مواد غذایی نیز در حال افزایش است که تأثیر مطلوبی بر تولید مواد غذایی دارد. رشد بازار با افزایش فعالیت های تجارت جهانی صادرات و واردات مرتبط با غذاهای بسته بندی شده با هدف افزایش و حفظ کیفیت مواد غذایی و بهداشت تقویت می شود.

چشم انداز رقابتی:

مشارکت و همکاری به بازیگران کلیدی این امکان را می دهد که موقعیت خود را در بازار حفظ کنند

بازیگران کلیدی بازار بر اجرای استراتژی‌های مختلف توسعه کسب‌وکار مانند ادغام، مشارکت، اتحاد و تملک تمرکز می‌کنند. همچنین، بازیگران کلیدی استراتژی های نوآورانه ای را برای افزایش سبد محصولات خود پیاده می کنند. این استراتژی ها به شرکت ها این امکان را می دهد که دامنه بازار خود را گسترش دهند و مزیت رقابتی در بازارهای نوظهور به دست آورند.

شرکت هایی که در بازار جهانی غلیظ کننده های غذا معرفی شده اند:

Archer Daniels Midland Company، Cargill Inc.، DuPont de Nemours، Inc.، Kerry Group plc، Tate & Lyle PLC، Medline Industries، Inc.، TIC Gums، Inc.، CP Kelco US، Inc.، Fuerst Day Lawson Limited، و Ingredion گنجانده شده است

درخواست سفارشی سازی: https://www.emergenresearch.com/request-for-customization/784

نکات کلیدی گزارش

انتظار می‌رود درآمد بخش هیدروکلوئیدها در طول دوره پیش‌بینی با CAGR سریع افزایش یابد، زیرا در نتیجه افزایش استفاده از هیدروکلوئیدها به عنوان غلیظ‌کننده مواد غذایی است.

انتظار می رود که بخش کارخانه از نظر درآمد در دوره پیش بینی پیشرو باشد. قوام دهنده های غذایی تولید شده از گیاهان به دلیل روند رو به رشد فرهنگ غذایی وگان، تقاضای زیادی در بین مشتریان دارند، به ویژه در محصولات پخته شده، شیرینی ها و غذاهای فرآوری شده.

انتظار می رود که آمریکای شمالی سهم درآمد بیشتری نسبت به سایر بازارهای منطقه ای در دوره پیش بینی داشته باشد. بخش های غذا و نوشیدنی در کشورهای منطقه به خوبی توسعه یافته است که انتظار می رود رشد درآمد بازار در آمریکای شمالی را افزایش دهد.

این گزارش همچنین دامنه کاربردها و انواع مختلف در هر منطقه را پوشش می دهد. این گزارش همچنین جزئیاتی در مورد الگوهای تولید و مصرف، تحولات فناوری، رشد درآمد، اندازه بازار، سهم بازار، روندها و تقاضاهای کلیدی موثر بر رشد بازار در منطقه و حضور قوی بازیگران کلیدی در منطقه را پوشش می‌دهد.

درخواست تخفیف کنید: https://www.emergenresearch.com/request-discount/784

Emergen Research غلیظ کننده های جهانی غذا را بر اساس نوع، منبع، کاربرد و منطقه تقسیم بندی کرده است:

نوع Outlook (درآمد، میلیارد دلار؛ ۲۰۱۸–۲۰۲۸)

نشاسته

پروتئین

هیدروکلوئیدها

آگار

ژلاتین

پکتین

صمغ زانتان

دیگران

چشم انداز منبع (درآمد، میلیارد دلار؛ ۲۰۱۸–۲۰۲۸)

میکروبی

حیوان

گیاه

چشم انداز برنامه (درآمد، میلیارد دلار؛ ۲۰۱۸-۲۰۲۸)

قنادی

نانوایی

نوشیدنی ها

سس ها

غذای راحت و فرآوری شده

لبنیات و دسرهای منجمد

دیگران

برای جزئیات بیشتر در مورد این گزارش: https://www.emergenresearch.com/industry-report/food-thickeners-market

پوشش گزارش:

این گزارش اطلاعات واقعی و داده های آماری را در مورد توسعه بازار و روندهای اخیر در صنعت ارائه می دهد. علاوه بر این، تأثیر همه‌گیری COVID-19 بر رشد و توسعه بازار در این گزارش برجسته شده است. همچنین، محرک ها و محدودیت های موثر بر رشد بازار در این گزارش بیشتر توضیح داده شده است. بازیگران اصلی و استراتژی های توسعه کسب و کار آنها نیز در این گزارش برجسته شده است.

تقسیم بندی منطقه ای شامل یک تخمین فعلی و پیش بینی شده بازار در مناطق کلیدی جغرافیایی مانند آمریکای شمالی، اروپا، آسیا اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا است.

پوشش های تحلیل منطقه ای:

آمریکای شمالی (ایالات متحده، کانادا)

اروپا (بریتانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، بقیه اتحادیه اروپا)

آسیا و اقیانوسیه (هند، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا، بقیه APAC)

آمریکای لاتین (شیلی، برزیل، آرژانتین، بقیه آمریکای لاتین)

خاورمیانه و آفریقا (عربستان سعودی، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، بقیه MEA)

ویژگی های کلیدی گزارش بازار غلیظ کننده های غذا:

این گزارش جزئیاتی در مورد عوامل کلیدی، محدودیت‌ها، فرصت‌ها، چالش‌ها، چشم‌اندازهای رشد، محدودیت‌ها و تهدیدها ارائه می‌کند.

این گزارش شامل جزئیات مربوط به شرکت های کلیدی، سبد محصولات به همراه مشخصات، ارزش گذاری تولید و سهم بازار است.

ارزیابی روندهای کلیدی بازار فعلی و نوظهور و چشم انداز رشد

همچنین تخمین های مبتنی بر تحقیقات را برای دوره پیش بینی هشت ساله ارائه می دهد، در درجه اول برای تخمین رشد بالقوه بازار

مروری کوتاه بر صنعت با توجه به تحقیق و توسعه، پیشرفت های تکنولوژیکی و توسعه محصول

ارزیابی عمیق مواد اولیه بالادستی، خریداران پایین دستی، تقاضاها و سناریوی بازار فعلی

خرید سریع – بازار قوام دهنده مواد غذایی: https://www.emergenresearch.com/select-license/784

با تشکر از شما برای مطالعه گزارش تحقیق. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گزارش سفارشی و طرح سفارشی سازی، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما گزارش سفارشی مناسب را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به رونوشت های ارائه شده توسط Emergen Research نگاه کنید

کاوش بیشتر در گزارش های تحقیقاتی اورژانس @

بازار خودروهای پرنده https://www.einpresswire.com/shareable-preview/KZx8Rr5Xq6NC6G5QN6yE7Q

بازار روشنایی هوشمند خودرو https://www.einpresswire.com/shareable-preview/008H8a7g2KeQ-RvQV2ciJQ

بازار تله ماتیک خودرو https://www.einpresswire.com/shareable-preview/yKukyj9NcPzmcHY12807PQ

بازار خودروهای خورشیدی https://www.einpresswire.com/shareable-preview/A7vbNUqMkw3yR_EHqeJ2ow

بازار سیستم های تزریق سوخت خودرو https://marketographics.com/what-is-a-fuel-system-does-does-a-ضضه-i-indent

اتوماسیون فرآیند رباتیک در بازار هوافضا https://marketographics.com/robotic-process-automation-rpa-disrupting-the-aerospace-and-defence-industry/

بازار موتورهای هواپیما با آلایندگی صفر https://marketographics.com/zero-emission-aircraft-engines-can-we-have-net-zero-emissions-and-still-fly/

بازار امنیت سایبری خودرو https://marketographics.com/automotive-cybersecurity-growing-based-cloud-applications-in-the-automotive-industry/

بازار سیستم های مانیتورینگ راننده https://marketographics.com/driver-monitoring-a-camera-to-monitor-driver-alertness-emergen-research/

درباره ما:

Emergen Research یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره بازار است که گزارش های تحقیقاتی سندیکایی، گزارش های تحقیقاتی سفارشی و خدمات مشاوره را ارائه می دهد. راه حل های ما صرفاً بر هدف شما برای مکان یابی، هدف قرار دادن و تجزیه و تحلیل تغییرات رفتار مصرف کننده در بین جمعیت شناسی، در صنایع و کمک به مشتریان در تصمیم گیری های تجاری هوشمندانه تمرکز دارد. ما مطالعات هوشمندی بازار را ارائه می‌کنیم که تحقیقات مرتبط و مبتنی بر واقعیت را در صنایع مختلف، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، نقاط لمسی، مواد شیمیایی، انواع و انرژی تضمین می‌کند.

اریک لی
تحقیقات ظهور
۹۱۷۰۹ ۹۰۲۱۰ ۹۱+
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
لینکدین



این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.