بهترین غذا قبل از ورزش


2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
در حال بارگیری … Assistant AssistantPublic

بهترین غذا قبل از ورزش

خوردن غذاهای مناسب قبل از ورزش به شما کمک می کند تا بهترین نتایج را بدست آورید و سالم تر باشید. پس از همه شما آن را دارید قبل از ورزش غذاهای مناسب را انتخاب کنید، برای چالش های پیش رو آماده باشید و آنچه را که نامیده می شود الهام بخشید.

قاعده کلی تعادل بین خوردن درشت مغذی های چرب ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها است. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذای مغذی بالا ، انرژی بدن را افزایش می دهد و به عملکرد بهتر ما کمک می کند.

قبل و بعد از بدنسازی چه غذاهایی بخوریم؟

قبل از ورزش باید چه بخوریم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا انرژی کامل به دست آوریم و در عین حال رژیم غذایی غنی به بدن خود بدهیم؟

در ادامه مطلب کشاورزان او به این سالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و قبل از ورزش برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل ظرفیت بار طبیعی خود مشهور است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و ذهن ما هستند. 90 درصد کالری موجود در موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست پیش غذا است. سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. با توجه به این انتشار آهسته ، سطح انرژی شما در طول ورزش به طور منظم حفظ می شود. این بدان معناست که می توانید به مدت طولانی تمرین کنید.

همچنین دارای ویتامین B است که به تبدیل انرژی کربوهیدرات کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل “پارافین غذا” کوچک بهترین نوع است. همچنین سطح قند خون پایین تری نسبت به جو دوسر معمولی دارد. این شامل غذاهایی است که برای رژیم غذایی قبل از تمرین شما ارزشمند است.

  1. مرغ برشته ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر قبل از ما سخت تربیت شده باشیم ؛ قبل از ورزش چه می توانید بخورید؟ در این صورت ، حتماً این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ سرخ شده ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم تلاش می کنید.

  1. میوه خشک شده

یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش ظرفیت قبل از کار ، اضافه کردن انواع توت ها ، زردآلو ، انجیر و آناناس. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های آسان برای شکستن هستند. می توانید تعدادی از آنها را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود بخورید.

  1. نان کامل

اسلایدهای نان سبوس دار منبع عالی کربوهیدرات هستند. نان گندم کامل با تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب به عنوان پروتئین های رژیمی برای خوردن. این ترکیب یکی از آن غذاهای قبل از تمرین است.

پیش غذا

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از غذاهای قبل از تمرین است. این میوه سرشار از کربوهیدرات و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی کربوهیدرات کمتری دارد و تقریباً دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف یک ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین میوه و ماست یونانی یکی از مهمترین رژیم های غذایی قبل از ورزش است.

  1. آجیل‌ضرز

مطمئن نیستید قبل از ورزش چه بخورید؟ بادام زمینی یکی از مهمترین غذاهای قبل از ورزش برای ورزش است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز خود را برای خود تامین کنید.

هدف آجیل آنها کاهش وزن است. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل های پوست کنده با شکلات یا موزلی اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از ورزش از رژیم غذایی خود آگاه باشید. اطمینان حاصل کنید که وعده ها و میان وعده های خود را 30 تا 90 دقیقه قبل از ورزش مصرف می کنید. زیرا در این صورت شما احساس تورم نخواهید کرد. 90 دقیقه قبل از ورزش یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذا قبل از ورزش

بهترین رژیم قبل از ورزش برای اهداف خاصی است

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. شما یک ساعت قبل از ورزش یک وعده غذایی سبک می خواهید. رژیم سختی نیست که چربی را تبدیل کرده و معده شما را بزرگتر کند. این رژیم غذایی به شما کمک می کند میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را تعیین کنید. به امید دیدار. رژیم غذایی ساده شما باید دارای مقدار مساوی پروتئین و کربوهیدرات باشد.

رژیم های غذایی قبل از کار شامل موارد زیر است:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ها انتخابی هستند
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید برای غلات
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از تمرین کنترل زمان استفاده و تعداد مواد استفاده شده بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا قوی بمانید و در حین ورزش ماهیچه های خود را تقویت کنید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن خود را افزایش نمی دهید. غذای سنگین در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی ذکر شده را با کربوهیدرات های رژیمی ترکیب کنید و حدود یک ساعت قبل از ورزش غذا بخورید. این ترکیبات به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را داشته باشید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از ورزش استفاده کنید؟ اگر هدف شما ساختن بدن است ، تحریک پروتئین می تواند یک روال خوب قبل از ورزش باشد.

رفتن برای مربیان تنور غذا بیابید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه می خورید؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی ، نمی توانید کار سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین ، مهم است که قبل از چربی سوزی با رژیم غذایی سالم آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده ساده حدود نیم ساعت قبل از کار به شما این امکان را می دهد که با انرژی زیادی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای حرکت بدن قبل از سوزاندن چربی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از رژیم های غذایی قبل از ورزش آمده است:

  • جوجه ها
  • کل میوه
  • موز با کره ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با عدس یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا کمی کره بادام زمینی

به یاد داشته باشید ، هدف شما این است که بدن خود را با ورزش پر کنید. انجام تمرینات قلبی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. اگر از قبل تغذیه مناسب داشته باشید ، بهترین نتایج ورزشی را به دست می آورید.

  1. برای قدرت ، برخی از رژیم های قبل از تمرین توصیه می شود؟

سطوح مناسب می تواند به شما در عملکرد شما کمک کند. بنابراین ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تحریک بدن خود برای عملکرد صحیح استفاده کنید. سایر غذاهای انرژی زا عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با روغن بادام زمینی و کشمش
  • نان کامل و چند تکه گوشت بدون چربی

وعده های غذایی اولیه

  1. غذاهای سالم برای حفظ سلامت زنان

زنان مشکلات منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین ، اهداف آموزش مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال قبل از ورزش بهترین غذاها را بخورند. ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین گزینه است. البته ، بسته به ورزش ، ممکن است بخواهید کالری خود را پایین نگه دارید.

رژیم های غذایی قبل از کار زنان عبارتند از:

  • کل میوه
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشتی که به نان سبوس دار بستگی دارد
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با طعم عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، به ویژه آنهایی که با شیر بادام یا سایر گزینه های کم کالری تهیه می شوند.

پایان

پیدا کردن بهترین رژیم غذایی قبل از ورزش گاهی دشوار است. اما با انتخاب های مناسب ، قدرت بدنی شما در طول تمرین افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ رژیم های غذایی قبل از رژیم غذایی و ورزش با افزایش حجم متفاوت خواهد بود. تغذیه مناسب و ورزش منظم سریعتر به نتایج شما می رسد. علاوه بر این ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

کشاورزان (برگرفته از مقاله ای از inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع مشخص کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید