بهترین ابزارهای مقطعی || افزونه CrossFit Runner Extreme


بهترین افزودنیها به بهترین بازیهای متقابل / مکمل برتر برای ورزشکاران مناسب

ورزش برای بدن مفید است. استفاده اضافات برتر برای ورزشکاران واجد شرایط این می تواند از سفر شما پشتیبانی کند و شما را به سطح بعدی برساند. پیدا کردن کسی با این مشکل است صلیب من چیزی نشنیدم. و تعجبی ندارد که CrossFit® به طرق گوناگونی ساخته شده است که از چندین سیستم قدرت استفاده می کند و مخاطبان بیشتری را جذب می کند. بسیاری از تمرینات به خستگی و آسیب دیدگی شرکت کنندگان نیاز به تلاش زیادی دارد. اگر می خواهید سیستم عامل خود را بردارید و آن را به حالت عادی بازگردانید ، آن را بگیرید بهترین مکمل ها برای ورزش مناسب مهم است.

حتما بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه بهبود این جلسات آموزشی سریعتر و آشکارتر باشد ، شانس بهبود تمرین شما بیشتر می شود. البته هیچ چیز مانند رژیم غذایی سالم به شما در رسیدن به اهداف شما کمک نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این اثر مفید را به شما بدهند. در زیر لیستی از م effectiveثرترین ابزارها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین ابزارهای مقطعی

کراتین

کراتین یکی از محبوب ترین ورزش ها در بین ورزشکاران نیست ، اما یکی از مثرترین آنها است برترین دوندگان دوومیدانی در حال بررسی است تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بازیابی بین عملکرد و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر نشان داده است که این مکمل ممکن است در استقامت قلب و عضلات مفید باشد. این رویای یک فراری خوب است.

در صورت نیاز: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای ورزشکاران مقطعی است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عضلانی عالی عمل می کند و به شما امکان می دهد انرژی بیشتری در تمرینات خود استفاده کنید. این می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تأخیر اندازد و مدت زمان تمرین را افزایش دهد. شواهدی وجود دارد که وقتی با کراتین ترکیب شود ، تقریباً بر تمام منابع بدن تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم و شیک قبل از ورزش ، مخصوصاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع پایه ای برای همه بدنسازان است و یکی از بهترین مکمل ها برای ورزش مناسب است. پروتئین او برای هضم سریع برای کمک به بازگرداندن توده عضلانی طراحی شده است و همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل عالی قبل از تمرین و بعد از ورزش تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که می تواند گرسنگی افرادی را که می خواهند از آن برای اهداف کاهش وزن استفاده کنند اندکی کاهش دهد.

در صورت نیاز: قبل از مصرف (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) عمدتا به عنوان مکمل برای حمایت از بهبود استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین وی را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل سطح بالا برای دوندگان صحرایی قرار دهید. برای کسانی که صبح بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز مناسب است.

مکمل مقطعی: ال کارنیتین

کارنیتین (و ال کارنیتین) ممکن است دوست صمیمی CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای قوی به انرژی کمک می کند تا شما را به مدت طولانی تر آموزش دهد. کارنیتین گاو ، گوشت گوسفندی ، شیر و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند در نیاز شما برای رسیدن به سطح بعدی بسیار مفید باشد.

در صورت لزوم: 1 تا 2 گرم دو بار در روز در نزدیکی ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی سرشار از مواد مغذی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت ها کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر بخوابد و سپس آرامش پیدا کند. هر دو بلافاصله پس از جلسات تمرین بهبود می یابند و کیفیت استراحت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مورد اضافی هستند بهترین مکمل ها برای ورزش مناسب در حال بررسی است.

در صورت نیاز: برای جذب بهتر و اجتناب از ترکیبات دیگر ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

Multivitamin / Minerals Top CrossFit Runner Tools

بله ، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی مناسب به عنوان محافظ می تواند “بیمه” ای را که ممکن است در طول یک تمرین عالی نیاز داشته باشید به شما ارائه دهد. با این شرایط سخت ورزشی ، یک مولتی ویتامین / ماده معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن ضروری است ، به طوری که آنها می توانند به درستی عمل کرده و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و کمبودهای ناشی از حذف وعده های غذایی را برطرف کنند. به

در صورت لزوم: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی خوب به عنوان بهترین ورزش در پایان روز و آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسبی برای آماده سازی ، رشد و آماده شدن برای آینده دارد!

حتما بخوانید: اطلاعات بیشتر در مورد بازی های کراس

سیستم پشتیبانی از چندین پلت فرم پیشرفته

مکمل توصیه شده ساعت چند است و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و هر زمان دیگری که در یک وعده غذایی عمومی نخواهید بود
IL-Carnitine 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم یک شبه
روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولاتی را پیدا کنید که حاوی 100٪ ریز مغذی های ضروری شبانه هستند

سوالات متداول در مورد تجهیزات مناسب برای ورزشکاران مناسب

من آموخته ام که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگیری” را بردارید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد که روزانه 20 گرم از طرح را به مدت یک هفته مصرف کنید ، سپس دوز “نگهداری” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش تأثیرات مشابهی در پایان اکثر مطالعات دارد. این کار به مرور زمان در هزینه شما صرفه جویی نمی کند ، اما روند گوارش را کند می کند!

گاهی اوقات چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین سوزش پوست ایجاد می شود. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده ها باشد که به طور تصادفی شعله ها را خاموش کرده و باعث خارش / خارش می شود. علت احتمالی دیگر (شاید علاوه بر پاسخ عصبی) این است که جریان خون را به مویرگهای فوقانی افزایش می دهد و منجر به قرمزی پوست می شود. اینها روشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت همراه باشند یا نشوند!

تغذیه مناسب دارم آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

به طور خلاصه ، بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگامی که بیشتر روزهای هفته سخت تمرین می کنند به حداقل “بیمه” در قالب مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. همچنین ، رژیم پر سر و صدا شما همیشه می تواند به دلیل تغییر برنامه ها ، زمان استرس زیاد در محل کار و / یا تغییرات زندگی تأثیر منفی داشته باشد و در نتیجه ، استرس رژیم غذایی شما است!

به عنوان یک دونده کراس کانتری ، هدف من عضله سازی بیشتر نیست. چرا من به پروتئین بیشتری در قالب پروتئین او نیاز دارم؟

پروتئین ها نه تنها به عضله سازی کمک می کنند ، بلکه به بسیاری از فعالیت ها ، از جمله تولید و تنظیم انرژی ، پر کردن دیگر بافت های حیاتی که در حین ورزش از دست داده اند ، کمک می کند و به روند بازیابی کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین او یک پروتئین سریع هضم است که بدن را قادر می سازد تا روند بهبود سریعتر را آغاز کند.

آیا مصرف ZMA مانند مصرف جداگانه منیزیم و روی است؟

اوه آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و منبع مناسب روی و منیزیم را برای انجام وظایف خود تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات مختلف به همان شیوه عمل می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معروف خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه بروید تجهیزات بدنسازی مقالات بیشتر را در صفحه ببینید وبلاگ کیمیاگری دیدن؟

دیدگاهتان را بنویسید