برای تناسب اندام باید راه رفتن را بدانید


اگر از فعالیت بدنی دور هستید اگر معتقد هستید که باید شدید باشد ، ما شما را دوست خواهیم داشت با یک بمب واقعی مبارک باشید – ورزش برای م beثر بودن لازم نیست شدید باشد! وارد کنید: پیاده روی تناسب اندام. بله ، پیاده روی نه تنها برای تناسب اندام قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه تمرین م serveثر عمل کند.

این که آیا شما برای اولین بار سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا با تنفس خود مشکلی ندارید ، تمرینات عرق ریز کردن ، یک روش ورزشی کم هزینه و کم هزینه می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک کند.

به خواندن ادامه دهید تا از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام مطلع شوید و بدانید که چه چیزی آن را به جایگزینی موثر برای تمرینات شدید تبدیل می کند!

مطالب مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد پشتیبانی از کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، خطر را کاهش دهید دیابت، و می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید.

بردن؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس خوبی داشته باشید به طور کلی! و ، تعداد زیادی وجود دارد. این ورزش با شدت کم همچنین خطر استرس در خارج از مفاصل شما را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین اصلاً از شما مالیات گرفته می شود ، در حالی که با ترک عضویت ارزشمند در باشگاه ، مقداری پول اضافی پس انداز می کنید.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارها برای حرکت است. برای بسیاری از شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های ورزشی خود را ببندید و خانه خود را ترک کنید! و هیچ راه بهتری برای گام برداشتن وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی تنها در صورتی می تواند م beثر باشد که شما آن را انجام دهید. لانفجارهای صاف در طول روز یا در طول دوره های طولانی به طور همزمان. این مربوط به کار برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما روی میز کار می کنید ، بگذارید به عنوان الهام بخش برای حرکت عمل کند! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطر سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از حرکت ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط برای اهداف پیاده روی شما اعمال می شود. یعنی برداشت شما اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و هنگام برنامه ریزی دقیق برای پیاده روی تناسب اندام برنامه ریزی کنید.

به جای پرسه زدن در محله خود با اوقات فراغت ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ آن تمرکز کنید. فرم مناسب پیاده روی

چگونه می توان سلامت پیاده روی را شروع کرد؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده شروع یک روال تناسب اندام هستید. در هر صورت ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، به راحتی می توانید بهترین کار را انجام دهید اما تمرکز خود را در این راه از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا در هنگام پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و متناسب می شود ، الف روال متعادل که شامل تمرین قلب ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در حدود روز تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. شما می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در ساعات مختلف روز یا در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود.

شماره 2 برنامه پیاده روی خود را تنظیم کنید

برای دستیابی به اهداف هفتگی خود ، جلساتی مانند برنامه پیاده روی خود ترتیب دهید. به هر حال، مطالعه نشان دهید که این عادت به طور مرتب (و هر روز / هفته همزمان) انجام می شود.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید ، یا می توانید آن را بشکنید. شاید دو تا 15 دقیقه پیاده روی کنید ، یا شاید سه تا 10 دقیقه! فقط مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود ، نه؟ شما شروع به تصور نسخه ای شاد و سالم از خودتان کردید. احساس خوبی داشت و شما احساس الهام کردید. اما ، انگیزه زودگذر است. ممکن است احساس کنید که برای چند روز فوق العاده الهام گرفته اید و کاملاً علیه دیگران. به همین دلیل دانستن آن برای شما بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خودتان را همان نسخه آرامتر ، الهام گرفته و الهام گرفته از خود تصور کنید. یکی که یک چوب در برنامه معمول راه رفتن خود دارد!

و در آن روزهایی که الهام در آن یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. ممکن است بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر به نظر برسد ، اما بدانید که در راه رسیدن به هدفتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات فیزیکی تدریجی است ، اما مزایای روحی ناشی از ورزش پیاده روی می تواند بسیار فوری باشد. واقعاً بنویسید که چگونه این قدردانی را برای هر پیاده روی (یا در پایان روز) ایجاد می کنید. این به شما کمک می کند تا عادت پیاده روی جدید خود را ناخودآگاه منجمد کنید ، ساختن آن چوب بسیار آسان است. مغز شما می داند که بعد از هر پیاده روی چقدر خوب است ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 برنامه پیاده روی خود را افزایش دهید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی شما لذت بخش تر می شود ، و این باعث می شود که آنها را بیشتر نگه دارید. ما دوست داریم برای آهنگ های مورد علاقه خود کار کنیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا از دوستان خود بخواهیم که پیاده به ما ملحق شوند. وقتی از انفجار برخوردار شوید ، از سرعت سریع زمان شگفت زده خواهید شد!

سعی کنید به این تمرین بدنسازی بدنسازی راه بروید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید؟ بدون استرس! فقط روی بازی در خانه 1 دقیقه ای مورد علاقه ما کلیک کنید سلامت پیاده روی روتین با مربی FitOn Bree Koegel. در نهایت یک مایل کامل برای موسیقی با انرژی بالا راه خواهید رفت که به معنای واقعی کلمه (واقعی) روی صحنه شما می آید.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و قبل از رسیدن به آنها مانع شوید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا شاید کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، اینطور خواهد شد) ، تا برنامه FitOn به شما الهام بخش و تمرین کند. به به سمت اهداف خود پیشرفت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید