آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن مفید است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرین برای کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر شما طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای از بین بردن چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، می تواند به عنوان یک شوک باشد-یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن تنها چیزی است که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که تنها نیم ساعت در روز می تواند افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! میندبلون؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای آن دسته از م believersمنانی است که زمان کافی برای احساس تناسب اندام و شگفت انگیز را ندارند تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که تمرینات کوتاه مدت چگونه برای شما و برنامه شما کار می کند.

علم این که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ مطالعه بر اساس مجله فیزیولوژی آمریکا ، شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت ورزش می کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر جلسات تمرینی خود ، انرژی بیشتری را صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت می تواند افراد را گرسنه کند. ورزشكاران ساعتی می توانند بیش از مقدار كالری اضافی كه در واقع می سوزانند بخورند ، كه به آنها كمك می كند تا با كمبود كالری مورد نیاز خود وزن خود را كاهش دهند. همچنین ، تمرینات 30 دقیقه ای بسیار منظم هستند تا در یک برنامه شلوغ قرار بگیرند که شانس ثبات را افزایش می دهد ، مهمترین عامل برای کاهش وزن.

5 نکته تناسب اندام در مورد 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر احساس می کنید تقریباً غیرممکن است که یک تمرین طولانی مدت را در روز شلوغ خود قرار دهید ، این بار تمرین کوتاه مدت برای برنامه و اهداف تناسب اندام شما مفید است! در اینجا پنج نکته در مورد تناسب تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز آورده شده است.

# 1 جلسات مانند برنامه تمرین شما

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نمی دهید. زمان را مسدود می کنید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرین شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرین خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه خود را تغییر دهید ، هیچ biggie. کافی است شکاف بعدی را روی میز خود بیابید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرین خود را به صورت پشت سر هم تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده شده است که یک ورزش کوتاه مدت می تواند به اندازه یک تمرین طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، حدود 60 دقیقه تمرین برای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید نیروی ساختمانی در یک جلسه و افزایش شما ضربان قلب در دیگری آیا می خواهید یک تمرین فوق العاده کوتاه را تمرین کنید؟ متمرکز بمان. هر لحظه تمام تلاش خود را کنید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را زودتر از موعد تنظیم کنید

نشانه های بصری که شب قبل از پوشیدن لباس های ورزشی خود تنظیم شده اند ، به مغز شما کمک می کند تا عادت ایجاد کند. و این چیزی است که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع له می شوید ، هر دقیقه اهمیت دارد. زمان گرانبهای آماده برای رفتن به لباس های ورزشی خود ، در نهایت آنها را بیرون می آورید.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر تا به حال از ورزش لذت برده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. راههای مختلف زیادی وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی، بدون استرس، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً مجبور نیستید تمرین کنید تا به شما بگوییم “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس فوق العاده را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دوندگان بالا را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای پیش بینی است. در هر صورت ، این برای همه صادق نیست.

برای جشن گرفتن آن روزهای سخت ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، به مغز خود تقویت کنید. شاید بعد از تمرین خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا یک وعده غذایی سالم ، یک لباس ورزشی جدید ، یا آن سرخ کن هوا که همه شما آماده هستید آخر هفته برای تکمیل تمرین خود آن را تکمیل کنید.

اگر زمان شما کم باشد چه اتفاقی می افتد؟

برخی روزها ، 30 دقیقه تمرین تنها راه کاهش وزن نیست. جلسات لحظه آخری فرا می رسد ، بچه ها عصبانی می شوند و بسته های برنامه را دریافت می کنند. ما مردم هستیم این روزها ، راه های دیگری را پیدا کنید تا تمام تلاش خود را برای فعال ماندن انجام دهید. می توانید از پله ها استفاده کنید ، تماس ها و جلسات را پیاده روی کنید ، در حالی که مسواک می زنید حرکت اسکوات انجام دهید ، یا حتی زمان سنجی برای بلند شدن از خواب و انجام هر ساعت یک ورزش تنظیم کنید. ما عاشق حرکت های پرتابی ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، پرش به بالا و 10-20 تکرار تخته هستیم. تمام روز آنها را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو چیز ارزشمند است که دارید. بسیاری از مردم بر زمان تأکید بیشتری دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند مغز شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما می توانید یک زندگی فعال و سالم داشته باشید.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کم کرده و سایر موارد را در لیست کارهای خود قرار دهید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با تمرینات نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید